Kişisel Blogum 500.000 Görüntülenmeyi Geçti

Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog'un 500.000 sayfa görüntülenmesine ulaştığını haber veren kişisel, gereksiz bir yazı.

Kişisel Blogum 500.000 Görüntülenmeyi Geçti
İstatistik, yüzyıllardır süregelen birçok konuda olan biteni sayısal verilerle ortaya döken bir bilim dalıdır. Elbette ki bu bilim dalının kapsamına kişisel blogumun yer aldığı Blogger sistemi de girmekte. Benim bu yazımda bahsedeceğim kısmı ise sayfa görüntülenmesi. Peki bu ne işe yaracak diye soracak olursanız; hiçbir işinize yaramayacak, benim de... "Ama laf olsun torba dolsun." diye bu konu ile ilgili plansız programsız, gecenin bir saatinde, Blogger yazı editöründe ve arka planda spor yorumu videosu eşliğinde boş satırları doldurmakla meşgul olmaya karar verdim. Huh, ne uzun cümle oldu ama! Yazı ile ilgili hiçbir planlamam ve taslağım yok. Çoğu zamanki gibi doğaçlama olarak bir yazı ortaya çıkaracağım. Bunun için yeterince boş vaktim ve imkanım var.


Gereksiz Not: Hemen aşağılarda bolca sayılar var. Sayıları her 3 basamakta bir nokta ile ayırarak daha okunaklı hâle getirdim.


Kişisel blogumu ilk açtığımda aklımda 500.000 gibi yüksek bir görüntülenme sayısı yoktu. Hatta 100.000, 10.000 ya da 1.000 de yoktu. Doğruyu söylemek gerekirse bir sayı, hedef, amaç ve diğer aklıma gelmeyenler de yoktu. Bu gün ise 500.000 gibi yüksek bir sayı ile ilgili bir yazı yazmakla meşgulüm. 

Daha önce de 10.000 ve 100.000 görüntülenme sayılarına ulaştığımda da yazmıştım. Bu yazıları neye göre yazdığımı bilmiyorum. Yani neden 10.000'de ve 100.000'de yazdım da 50.000'de yazmadım, 20.000, 30.000, 40.000, 80.000, 90.000'lerde yazmadım da 100.000'de yazdım sorusuna cevap veremem. Aynı şekilde 100.000'den sonra 500.000 görüntülenme sayısına ulaştığımın yazısını yazmamın bir mantığı yok gibi. Ama bu saatten sonra kendimce bir şeyler uyduracağım. 

1.000'ler bence bir blog için yüksek bir görüntülenme sayısı değildir. Bu sayının belki de büyük bir kısmını kendi görüntülenmelerimin izlemesini kapatmadığımdan oluşturmuş olabilirim. Bu sebeple 1.000'i es geçtim ve doğrudan kendimce başarı olarak niteleyeceğim 5 basamaklı 10.000 görüntülenme ile ilgili yazı yazdım. Sonrasında 6 basamaklı 100.000 görüntülenme ile ilgili bir yazı yazmak pek de mantıksız görünmüyor. 100.000'den sonra aritmetik olarak 7 basamaklı görüntülenme ile ilgili yazı yazmam daha doğru olabilirdi ama şu anda az önceki yazdığımın aksine "doğru olmayanı mı yapıyorum?" diye de sormak istiyorum kendi kendime.

Bahsettiğim 10.000'lik yazı
Ve diğer bahsettiğim 100.000'lik yazı

Her ne kadar 1 Ocak 2016'da görüntülenme sayım 0 olmasa da ilk yazımın paylaşılması sebebiyle 0 olarak kabul edersem; 10.000 görüntülenmeye yaklaşık 40 günde ulaşmışım. 100.000'e ise yaklaşık 280 günde. 500.000'e ise de yaklaşık 1555 günde ulaşmışım. Eğer doğru gözüken 1.000.000 görüntülenmede yazı paylaşacak olsam 4 yıldan uzun bir süre sonra yazmam gerekirdi. E tabi ivme günlük ortalama 310 civarında görüntülenme şeklinde devam ederse. Aşağıya görüntülenme aralığına göre günlük ortalamasını yazıyorum.

0-10.000 arası günlük ortalama 250 görüntülenme
10.000-100.000 arası günlük ortalama 367 görüntülenme
100.000-500.000 arası günlük ortalama 313 görüntülenme

Bu uzunca bir süre olduğundan, "kim öle, kim kala" diye düşünüp doğru olanın bu olduğunu düşünmüş olabilirim. Ya da 500.000 sayısı bana hoş gözükmüş ve bunu yazıya dökerek daha erkenden kafa bulandırmak istemiş de olabilirim. Bilemiyorum...

Madem bundan öncesini planlamadım, o halde bundan sonrasını planlayayım. Fırsatım olursa, bu yazıdan sonra 1.000.000 görüntülenme ile ilgili sonrasında ise  2.000.000, 3.000.000... ile devam ederek yazılarımı yazmak istiyorum. Ve tahmin ediyorum ki bundan önceki istatistik yazılarımı beğenmediğim gibi bundan sonraki yazımda bu yazımı da beğenmeyeceğim. Ve ondan sonra bu yazımdan sonrakini de... Karışık oldu ama anladınız siz.

Yukarıda yazdıklarımdan sonra fark ettim ki 4 yıl içerisinde neredeyse istikrar içerisinde ilerlemişim. Bu günden tezi yok istikrar aritmetik değil kat kat şeklinde olmalı gibi radikal bir düşünceyle hareket edeceğimi de bildirmek isterim.

Son Sözler


Oldukça kafa bulandıran, vatana millete faydası olmayan, hiçbir işe yaramayacak bir yazı ile sayfayı doldurdum. Tüm bunları yapmama imkan tanıyan, gelmiş-geçmiş, faydası dokunan-dokunmayan, yanından geçen-geçmeyen, uzaktan bakan-bakmayan, uçan ve kaçan herkese teşekkürlerimi sunuyorum.

Yorumlar

Blogger: 24
  1. Nice 500 bin görüntülenmeleriniz olsun. Tek istediğim o görüntülenme sayısına bir günde ulaşmak ama o kadar yavaş ilerliyor ki neden bilmiyorum istatistiğim yükselmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabırlı ol zamanla olur bak ben yoktum bayadan beri 1000 GFC takipçisine az kaldı ama görüntüleme henüz 159 binde birde öyle bak. Sabret biraz ;)

      Sil
    2. Yorumunuz için teşekkür ederim. Dilerim çok geçmeden istediğiniz amaca her gün ulaşacağınız zamanlar gelir.

      Sil
  2. Çok çok iyi mükemmel... Başarılarının devamını dilerim kardeşim. Senin adına sevindim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Daha iyisi size gelsin.

      Sil
  3. Nice 500 binlere o zaman benim de milyon olmaya az kaldı inşallah 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Dilerim en kısa sürede milyona ve milyonlara ulaşırsınız.

      Sil
  4. Nice 500 binleriniz olur umarım. Sizin ve blogunuz adına güzel bi gelecek diliyorum. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Dilerim siz de en kısa sürede daha iyilerine ulaşırsınız.

      Sil
  5. Tebrik ederim...Blogunuzu yeni gördüm, bundan sonra takip edeceğim....
    Size bir sorum olacak bu konu dışında blog sitemde twitter paylaşımı yaptığımda fotoğraf gelmiyor. Sadece başlık ve link geliyor. Facebook paylaşımlarında ise hem fotoğraf hem link geliyor burada bir sıkıntı yok. Ancak twitter'deki sorunu bir türlü çözemedim.Bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Blogger adresim: https://www.bozovahaber.net/ zamanınız varsa bir gözatabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibiniz için teşekkür ederim. Şimdilik aklıma gelen Google'a "All in one SEO Blogger" yazıp gerekli düzenlemeleri kaydettikten sonra da deneyebilir misiniz? Olmazsa konu ile ilgili birkaç yere bakmayı denerim. Umarım sorununuz düzelir.

      Sil
    2. Bunun için sağlam bir kaynak belirtirmisiniz?

      Sil
    3. https://bloghocam.blogspot.com/2016/06/blogger-all-in-one-seo-paketi.html

      Sil
  6. İmkanın olursa daha çok yaz be kardeşim. Kısa zamanda 1 milyon olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler abi. Artık daha sık yazacağım.

      Sil
  7. düzenli ve sade bir bir bloğun var... boğulmadan içerikler arasında gezilebiliyor... Tasarım ve bloğun renkleri göze hoş geliyor... İçeriklerinde de bir sistem ve düzen var... Blog dünyasında geleceği olan bir içerik üreticisi olacağına inanıyorum... Tebrik ediyor kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınız ve temennileriniz için teşekkür ederim. Renk düzenini aslında son zamanlarda değiştirmeyi kafama koymuştum, hatta temayı bile değiştirsem mi diye düşünüyorum sık sık. Sonrasında tema ile ilgili oldukça olumlu geri dönüşler alıyor ve erteliyorum. Bu şekilde iz bırakmak beni oldukça sevindirdi. Aynı düşünceleri sizin blogunuz için de söyleyebilirim. İçerisinde bulunmak gayet rahatlatıcı...

      Sil
  8. Tebrik ederim . Başarı kendiliğinden gelmediği gibi bu sayıda kendiliğinden gelmemiştir eminim çok emek vermişsindir. Bir daha tebrik ederim. Umarım gönlünce olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Başarı olduğu göreceli ama bolca zamanımı harcadığım bir gerçek. Daha iyileri sizi bulur umarım.

      Sil
  9. Başarılar kardeşim. Nice 500binlere :) Devam etmeni heyecanlı bir şekilde bekliyorum.

    YanıtlaSil

Ad

1. Cilt,1,100,1,1080P,1,11.22.63,1,12 Kızgın Adam,1,2018,1,4. Sezon,1,44. Çocuk,1,A Thousand Kisses Deep,1,Aksiyon Filmleri,3,Alcatraz'dan Kaçış,1,Alexa,2,Amelie,1,Analiz,1,Android,14,Android Haberleri,1,Android İpuçları,2,Android Uygulamaları,10,Animasyonlu İndirme Butonu,1,Anket,1,Antonio Banderas,1,Antremanlarla Matematik,1,Apk,2,Apk İndir,2,Arama Açıklaması,1,Arama Motorları,1,Araştırma,1,Arı,1,Ayrton Senna,1,Bana Dair,76,Base,1,Başarı,1,Başlık Efekt,1,Blog,2,Blog Keşif Etkinliği,1,Blog Nasıl Açılır?,1,Blogger,58,Blogger Eklentileri,18,Blogger Eklentisi,1,blogger haberleri,1,Blogger İpuçları,18,Blogger İstatistikler Widget'ı,1,Blogger Nedir,1,Blogger Sayfa Kaydırma Efekti,1,Blogger Sorunları,1,Blogger Tavsiyeleri,1,Blogger Temaları,6,Blogger Widget'ları,7,Blogger Yedekleme,1,Boks,1,Buton,2,camera,1,Can Dostum,1,Checker Gmail,1,Child 44,1,Chroma Keyboard,1,Cillian Murphy,1,Clev Note,1,CSS,2,Deadpool,1,Deadpool İndir,1,Diğer Kategoriler,10,Dinlediklerim,5,Dives İkon,1,Dizi,1,Dizi Replikleri,1,Drama Filmleri,3,Drop Caps,1,Duvar Kağıtları,1,Düşünce,1,Editörün Seçtikleri,4,Eklenti,2,Elementary,1,Etkileşim,1,Etkinlik,1,exi2.net,1,Fabrizio De André,1,Facebook,1,Film,6,Film İncelemesi,1,Film Puanlama,1,Film Replikleri,2,Filmler,6,First Character,1,First Letter,1,Flat İcon,1,Font,1,Forever,1,Formula 1,1,Forrest Gump,2,Frank Sinatra,1,Fringe,3,Galeri,5,Gary Oldman,1,Geçmişin Gölgesinde,2,Gerilim Filmleri,2,GetSiteControl,2,Google,2,Google Chrome,2,Google Fonts,1,Google Friend Connect,1,Google Plus,1,Google+,1,Google+ Toplulukları,1,Görsel,2,Guadalupe Pineda,1,Hayal Gücü Yüksek Sorular,1,Hayat ve Düşünce,1,Historia De Un Amor,1,HTML,2,Hugh Jackman,1,Instagram,1,Intoucheables,1,İcon,1,İkon Paketleri,1,İndex,1,İndir,4,İndirme Butonu,1,İnfografik,1,İstatistikler,1,İzlediklerim,20,Kalıcı Bağlantı,1,Kaliteli Blogger Eklentileri,1,Kaptan Amerika Kahramanların Savaşı,1,Kim Bu Semih,1,Kimdir,1,Kingsman: Gizli Servis,1,Kişisel Blog,9,Kişisel Yazılar,43,Kitap,1,Kullandıklarım,5,Launcher,1,Leonard Cohen,1,Logan,1,Logo Efekt,1,Lost in Translation,1,Material,2,Material Design,3,MeloCloud+ Music Player,1,Meta Açıklaması,1,Mijia Quartz Watch,1,Mim,10,Minimal Design,1,Mobil,2,Mobil Uyumlu Blogger Temaları,1,Muhammad Ali,1,Muhammad Ali Sözleri,1,Muhammad Ali'nin Hayatı,1,Müzik,7,Müzisyen,1,Nah Neh Nah,1,Nasıl Yapılır,5,Nasıl Yapılır?,3,Nedir,3,OGInstagram,1,Okuduklarım,2,Osmia Avosetta,1,Önemi,1,Öp Evlen Uçurumdan At,1,Özel Başlık Etiketleri,1,Paris'te Gece Yarısı,1,Paylaşım,1,PC,2,PC Uygulamaları,1,Peaky Blinders,2,Peppino Gagliardi,1,Pocket,1,Popüler Yayınlar,1,Radiogram,1,Radyo,1,Renato Carosone,1,Replikler,2,Repo Men,1,Resim ve Video,1,Resimli İndirme Butonu,1,Responsive,2,Robots txt,1,Rodrigo Amarante,1,Romantik Filmler,1,Root,2,Satın Aldıklarım,1,Schindler'in Listesi,2,Scroll Smooth,1,SEO,3,SEO Ayarları,1,Shareaholic,1,Shareit,2,Sherlock,3,Sherlock Holmes,1,Sıralama,1,Sinema,1,Site Haritası,1,Social Meter,1,Sosyal Medya,2,Soundcloud,1,Sözler,1,Spor,1,Sting,1,Tasarım,1,Tavsiyelerim,1,Teknoloji,1,Tema,1,Template Clue,1,The Blacklist,1,The Mentalist,2,The Mentalist Replikleri,1,The Pianist,1,Tom Hardy,2,Tozlu ve Yıkık Blog,1,True Detective,2,Tuyo,1,TVShow Time,2,Uygulama,1,Ücretsiz İkon,1,Üst Sıralara Çıkmak,1,Vaya Con Dios,1,Video,2,Videolar,1,Website,1,WhatFont,1,Woorank,1,Word Count,1,Wordpress,1,Xiaomi,1,Yabancı Diziler,9,Yabancı Radyo,1,Yardımlaşma,1,Yayın Ayarları,1,Yaz Tatili,1,Yazar Olmak,1,Yazı,2,Yazı Kutusu,1,Yazı Yazmak,1,Yıl Dönümü,1,Yıldız Sıralamalı,1,Yıldızlararası,1,Youtube,1,Ziyaretçi Trafiği,1,
ltr
item
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog: Kişisel Blogum 500.000 Görüntülenmeyi Geçti
Kişisel Blogum 500.000 Görüntülenmeyi Geçti
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog'un 500.000 sayfa görüntülenmesine ulaştığını haber veren kişisel, gereksiz bir yazı.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiYhf1lgeWWXhEEQ17b0ljvTiNF-pwubOv8OchERmzo1-YYI6pW3oPTkP261BEn4ERAxjvKrtksiQGI5Cgn5c4XpXk0edjZTi6NyEcE2gEc8lptHkDGUGDpVPjI-ENk1ykOT2mEICtvNes/s640/Ki%25C5%259Fisel+Blogum+500.000+G%25C3%25B6r%25C3%25BCnt%25C3%25BClenmeyi+Ge%25C3%25A7ti.webp
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiYhf1lgeWWXhEEQ17b0ljvTiNF-pwubOv8OchERmzo1-YYI6pW3oPTkP261BEn4ERAxjvKrtksiQGI5Cgn5c4XpXk0edjZTi6NyEcE2gEc8lptHkDGUGDpVPjI-ENk1ykOT2mEICtvNes/s72-c/Ki%25C5%259Fisel+Blogum+500.000+G%25C3%25B6r%25C3%25BCnt%25C3%25BClenmeyi+Ge%25C3%25A7ti.webp
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog
https://semihkececioglu.blogspot.com/2020/04/kisisel-blogum-500000-goruntulenmeyi-gecti.html
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/2020/04/kisisel-blogum-500000-goruntulenmeyi-gecti.html
true
3247702708061337910
UTF-8
Tüm yazılar yüklendi. Hiçbir yazı bulunamadı. Tümünü Gör Devamını Oku Yanıtla Yanıtlamaktan Vazgeç Sil Yazan: Ana Sayfa Sayfalar Yazılar Tümünü Gör BENZER YAZILAR Etiket Arşiv Ara Tüm Yazılar Bulunamadı Geri Ana Sayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisas Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis Mayıs Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara şimdi 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago 5 haftadan uzun bir süre önce Takipçiler Takip Et Premium STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm kodları kopyala Tüm kodları seç Tüm kodlar kopyalandı Çalışmazsa CTRL+C kombinasyonunu kullan Table of Content