Blog Keşif Etkinliği vol {∞}

Blog Keşif Etkinliği vol {∞}

Blog Keşif Etkinliği vol {∞}
Blog Keşif Etkinliği vol {∞}

Uzun zaman önce başlatmış olduğum bu etkinliği güncelleme ihtiyacı hissettim ve listede yer alan blogları ayrı ayrı kategorilendirdim. Ayrıca uzun zaman geçtiği için bazı bloglar kapanmış. Ben de listede yer alan kapanan blogların linklerini kaldırarak üzerine çizgi çektim, haberiniz olsun.

Blog keşif etkinliklerini bilirsiniz, çok faydalıdır. Böylece birçok takipçi elde edebilir ya da yazılarını severek okuyabileceğiniz birçok blogla karşılaşabilirsiniz. Tek yapmanız gereken yoruma blogunuzun adresini bırakmak. Fakat sizden ricam; yorum bıraktıktan sonra arada bir listeye bakmanız (unutacaksanız bir taktik söyleyeyim, yorum yazma yerinin yanında bulunan "bana bildir" seçeneğini işaretlerseniz yeni yorumlardan haberdar olabilirsiniz). Yoksa herkes yorum bırakıp gitse etkinliğin bir amacı olmaz.

Yoruma isteğinize bağlı olarak 1-2 cümlelik açıklama metni de yazabilirsiniz. Gelen herkesin blogunuzu daha iyi tanıması için önemli olabilir, benden demesi. Bunun yanında yok GFC'den takip et, yok şurdan takip et, yok paylaş bilmem ne demeyeceğim. Gerek yok bence. Dilerseniz, yazınının daha fazla kişiye ulaşması için paylaşabilirsiniz, size kalmış. Öyleyse ben sizi keşfedebileceğiniz birçok blog ile karşı karşıya bırakıyorum, iyi keşifler.

Kişisel Bloglar

Film, Kitap ve Müzik

Çok Yazarlı Bloglar

Moda ve Makyaj Blogları

Yemek Tarifi Blogları

İndirme Blogları

Spor ve Sağlıklı Yaşam Blogları

      Yorumlar

      Blogger: 130
      1. Harikasınız farklı bir keşif etkinliği , ben buna katılırım ki ;))
        Cafe Tigris tigrisdriver.blogspot.com

        YanıtlaSil
      2. Evet bu ara her blogda var böyle etkinlikler.Hep aynı şartların koşulması ya da yaşanan sıkıntılar çoğu blogger arkadaşımı ve beni de soğuttu bu etkinlikten. Ama yeni ve farklı düşünceleri her zaman desteklemişimdir. Bol katılımlı bir etkinlik olur umarım :) Sevgiler..
        www.mrsgoksin.blogspot.com

        YanıtlaSil
      3. Herkes yorumunu bırakıp gitmezse bu çok faydalı bir etkinlik gerçekten. Sevdicann.blogspot.com sahibesiyim blogumda her telden samimi yazılarımı paylaşıyorum. Seni takipteyim zaten. Beklerim bende sevgili bloggerlar

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Evet zaten yorum bırakılıp gidilirse bu etkinliğin bir anlamı olmaz.

          Sil
      4. Tam da benim sevdiğim tarz da. Sadik olsun az olsun.
        Anne güncesi bloğun adı...
        nevakaan.blogspot.com adresi

        YanıtlaSil
      5. Bende her bloğun isteklerine karşıyım, çok samimi bulmuyorum. Sevdiğim birblog ve yazı ise yapmayacağım yoktur, fakat istek çok fazla. Takip ettiğim ve beğendiğim blogları elimden geldiğince sayfamda listelemekteyim. Emeğinize sağlık TEŞEKKÜRLER.

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. İsteğe ne gerek var ki. Sizin de yorumunuz için teşekkürler.

          Sil
      6. Şimdiye kadarki en samimi bulduğum blog sizinkiydi Abdullah Ağabey. Takibiniz ve yorumunuz için teşekkürler.

        YanıtlaSil
      7. Semih Bey,
        Sizin de samimi olduğunuzu güzel paylaşımlarda bulunduğunuz için teşekkür ederim.

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Yanıtlamakta biraz geciktim sanırım. Ben de yorumlarınız için teşekkür ederim.

          Sil
      8. Merhaba! Biraz önce Google Plus grubunda dikkatimi çekti paylaşımın, o şekilde geldim ve yaşasın yeni bloglar tanımak!
        Ben epeydir yazıyorum diyebilirim, ancak özellikle son 1 yıldır çok aktiftim. Seyahat, şehir hayatı, ilham veren şeyler, kişisel gelişim, zaman zaman da pazarlamaya dair yazıyorum - tam bir lifestyle blog demek uygun! :)
        Bu vesileyle tanıştığıma çok memnun oldum, birazdan yukarıdaki blog linklerine de tek tek bakacağım.
        Sevgiler, Özge
        www.sevgilibeyazkagit.com

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. İlginiz, kısa tanıtımınız ve yorumunuz için teşekkür ederim. Aslında geç oldu kusura bakmayın. Bir kaç gündür Blogger ile ilgilenememiştim. Hemen listeye adınızı yazıyorum.

          Sil
      9. ben de geldim ki!
        http://korefenomeni.blogspot.com.tr/

        YanıtlaSil
      10. Bence de haklısınız hemen yorum bırakıp kaçılmamalı ekliyim zaten sizde. Listeye eklerseniz sevinirim

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. :) Listeye eklerim tabi ki de keşke blogunuzun adresini bıraksaydınız.

          Sil
      11. Bloğuma erişimin kısıtlandığı şu günlerde sayfamı ziyaret etmeniz beni çok mutlu eder.. :)Halbuki pamuk gibi kızım niye ceza yedim anlamadım :(

        http://ipekgibikiz.blogspot.com.tr

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Ceza almanızın sebebi nedir? Açıkçası sizin adınıza üzüldüm. Tabi ki blogunuzu ziyaret edeceğim.

          Sil
        2. çok fazla toplulukta paylaşım yaptım heralde rahatsız olup şikayet ettiler :(

          Sil
      12. Merhaba, ben de kozmetik ürünlere dair deneyimlerimi başkalarına faydalı olmak amacıyla paylaşıyorum. İlgilenenleri beklerim. http://yelizinkesifleri.blogspot.com.tr/

        YanıtlaSil
      13. Merhaba, bende etkinliğinize katılmak isterim.
        http://ilgininrenklidunyasi.blogspot.com.tr/

        YanıtlaSil
      14. Merhaba en sevdiğim etkinliklerden birisi blog keşif etkinliği :) Bilmediğimiz ama aslında bize hitap eden blogları keşfediyoruz. Bende katıldım tabi ki ^^

        Benim blogumun adı "Menfi'nin Günlükleri". Kişisel ve güzellik blogu olarak adlandırıyorum. Ziyaret etmek isteyenleri beklerim. :)
        http://menfiebrutas.blogspot.com.tr

        YanıtlaSil
      15. Bende yeniyim buralarda banada destek olurmusunuz teşekkürler
        Kurabiyecimiss.blogspot.com

        YanıtlaSil
      16. Kitabınızı takip ediyor olacağım. Tabiki de yardımcı olmak için buradayız. Soru ve isteklerinizi sormaktan çekinmeyiniz. Sizi de listeye ekledim.

        YanıtlaSil
      17. Böyle güzel bir etkinlik için teşekkür ederim. Bende katılayım
        http://www.bloggokhantekin.com

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Sanırım sizi bilmeyen kalmamıştır herhalde :) Tabiki hemen listeye ekliyorum.

          Sil
      18. Bloğumun içinde eğlenceli etkinlikler ve Kore hakkında bilgilendirici anlatıcı bilgiler hepsi benim bloğum da !!! Böyle güzel bir etkinlik yapmanız gerçekten çok iyi olmuş umarım bloğumu eklersiniz yazınıza ^^

        Blog Adresim : http://hayalkumbaramm.blogspot.com.tr/

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Tabiki ekleyeceğim. Yorumunuz için teşekkürler.

          Sil
      19. Bende katılmak istiyorum :)
        http://abdullahsayfullayev.blogspot.com.tr/

        YanıtlaSil
      20. Ellerınıze sağlık kıtlem yok demıssınız ama maasallah katılım az degıl bence. Demek tahmınınınızden daha cok kitlenız var.

        Benım bloğumun adı Bıze Her Yer Okul: Cocluk çocuklu, cok gezen, fırsat buldukça okuyan, cok araştıran ama ıcınden geldıgı gıbı yasayan bir Anneyim. Bir Aıle bloğu yanı benımkı.

        Not: Maalesef Makyaj ve Moda bloglarını takıp etmıyorum. Makyaj ve Moda blogger sahıbelerı eger gerçekten bloğum ılgılerını cektıyse takıp etsınle rbenı cunku karşılık olarak onlara gelemeyecegım. Modadan ve makyajdan hıc anlamam ve sıkılırım o konulardan. etkınlık Adıl olsun dıye bu notu düşüyorum.

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Tanıtım yazınız için teşekkürler. Biraz da dediğiniz gibi oldu orta seviyede bir katılım gerçekleşti. Blogunuzu liisteye ekliyorum.

          Sil
        2. Sanırım az önce ziyaret etmiştim. Listeye ekliyorum.

          Sil
      21. Ben de katılmış olayım. Kitap, film ve kültür-sanat üzerine bilgiler, incelemeler ve haberlere yer vermeye çalışıyorum. Diğer bloglara da bakıyorum. Yorum bırakıp kaçmak yok. :)

        neokudumneizledim.blogspot.com

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Yorumunuz için teşekkürler. Yanıtlamakta geç kalmışım :)

          Sil
      22. Bende katılayım o zaman D Kişisel Bir Blog Olmakla Beya Kültür Sanat Etkinlik
        ve Benzeri Paylaşımlar yapmayı hedeflemiş bir blog. www.hamdicetin.com.tr

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Sanırım yeni açtınız. İleride ün yapmış bir blog olması dileğiyle... Hemen listeye ekliyorum.

          Sil
        2. Aynen yeniyim buralarda :D teşekkürler :)

          Sil
      23. Merhaba

        Etkinliğinizi yeni gördüm. Umarım yazılarınız daha çok kişiye ulaşır. İlgiyle takip ettiğim bloglardan birisi bloğunuz. Başarılarınız artarak devam etsin.

        http://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Yorum için teşekkürler. Kısa süre sonra zaten güncelleycektim etkinliğimi. Yorumlamanız iyi oldu, listeye ekliyorum.

          Sil
      24. Etkinlik çok iyi olmuş. Özellikle de benim gibi yeni bloglar için. Hemen tüm bloglara gidiyorum.

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Elimden geldiğince herkesin bloğuna gittim ve takip ettim. (y)

          Sil
        2. Çok iyi yapmışsınız. Dilerim kısa süre içerisinde yaptıklarınızın karşılığını alırsınız.

          Sil
      25. Bende bende bende katılmak istiyorum.Ne kadar güzel bir etkinlik yapıyorsunuz böyle yardımda bulunan insanlara hayran oluyorum.Emeğinize sağlık *-*

        YanıtlaSil
      26. Merhabalar. Etkinliğimiz hayırlı olsun.

        http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/

        Blogumda kişiye özel El emeği ürünlerimi(keçe,kokulu taş vb.), dizi, film önerilerimi paylaşıyorum. İlgilenen herkesi bekliyorum.

        Sevgiler

        YanıtlaSil
      27. Ben de buradayım.:)
        www.deneyimlianne.com
        Herkesi beklerim.

        YanıtlaSil
      28. merhaba bloğunuza yeni üye olanlardan olarak ben de siz de dahil herkesi bloğuma bekliyorum :)sevgilerr..
        www.pembedunyamm.com

        YanıtlaSil
      29. Ah adimin gecmesini cok isterdim artik bidahkine diyelim hemen simdi yazdiginiz tum bloglari inceliycem :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Hala eklemeye devam ediyorum, geç kalmadınız :) İlginiz için teşekkürler.

          Sil
      30. Semih bayağı önce yapmışsın bu etkinliği ama bildirim geldiğine göre devam.Blog adresimi bırakıp, üstte tanımadıklarımı ekleyeceğim.Hesaplarımdan da etkinliğini paylaşacağım.Başarılar dileklerimle.Ece ablan :) Eklersen sevinirim eceevren20.blogspot.com

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. İlginiz için teşekkürler. Tabiki de hemen ekliyorum :D

          Sil
        2. Hoş geldiniz :) Sizin şiirlerinizi okuduktan sonra çoktan takibe aldım sizi :)

          Sil
      31. Biz de geldik :) 6 yazarlı bir blog olarak her konuda (blogger yardım,sağlık,etlinlik,kişisel yazılar,yemek tarifleri v.s) yazılarımızı okumak için herkesi ekleriz :)
        www.sosyalmedyakafe.com
        Etkinlik için teşekkürler :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Hoş geldiniz sosyalmedyakafe takibe aldım sizide şahane bir bloğa sahipsiniz (y)

          Sil
        2. Hoş geldiniz. Zaten blogger ile ilgili yazılarınızı okuduğum bir bloga sahipsiniz. Sizi de hemen ekliyorum.

          Sil
      32. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Blog dünyasında umarım yeni bloggerlar tanırız bu yolla :) Bende katılıyım madem bu etkinliğe. Blog adresim:
        http://www.mustafaturkoz.com/

        YanıtlaSil
      33. Bende katılayım hocam. :) Umarım yeni güzel bloglar keşfederiz...
        http://etiketadami.blogspot.com

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Blogunuza ulaşamıyorum galiba kaldırmışsınız.

          Sil
      34. Ben de varım. Takibe aldım bile seni. Bana da beklerim.

        www.nilgunozenaydin.com

        YanıtlaSil
      35. Kultur, sanat, edebiyat, fikir ve fotograf uzerine bir blogum var. Beklerim :)
        http://lilaninguncesi.blogspot.com.tr/

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Sizi de çok önceden listeye ekledim fakat yorumunuzu yanıtlamayı unuttum kusura bakmayın :(

          Sil
      36. Geç yanıt için kusura bakmayın. Çok önceden sizi listeye eklemiştim fakat yanıtlamayı unutmuşum :(

        YanıtlaSil
      37. Merhaba Semih,
        Biraz geç kalsam da ben de katılmak istiyorum :) Siteni de takibe aldım.
        Ben de beklerim :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Kategori eklememişim fakat herşey var blogumda moda, güzellik, bakım..

          Sil
        2. Kusura bakmayın geç yanıtladığım için, özür dileyerek yanıtlıyorum. Halihazırda blogunuzu takip ediyordum zaten, her neyse sizi de listeye ekliyorum.

          Sil
      38. Benide keşfedin :)

        www.yaziyorumyazdim.com

        Kişisel Okumalık Blog

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Biraz geç oldu sanırım ama yine de ekliyorum, kusuruma bakmayın.

          Sil
      39. Selam kardesim, blogunu yeni kesfettim. Yolun acik olsun, istikrarli gozukuyorsun. Benimde kisisel blogum var katilmak isterim bu etkinlige:

        http://oguzbhdr.blogspot.com/

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Merhabalar, olumlu düşüncen için teşekkürler. Ekliyorum hemen.

          Sil
      40. Merhabalar
        Duygusal anlamda ağırlıklı kişisel blog sayfam var bir göz atarsanız çok mutlu olurum, sizi takip ediyorum :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Takip için teşekkürler. Sizin bloga ilgisi olan kesinlikle olacaktır, hayırlı olsun.

          Sil
      41. güzel bir başlık olmuş tebrikler

        YanıtlaSil
      42. merhaba çok güzel bir etkinlik umarum bizide listeye eklersiniz :)
        kizkardeslerarasinda.blogspot.com

        YanıtlaSil
      43. Herkese Merhaba, Blog Alemine tekrar geri döndüm. Blogumda: Edebiyat, Gezi, Müzik,Kitap,Politika,Fotoğraf ve Girişimcilik üzerine yazılar bulabilirsiniz :)

        Blog: http://eliftobur.blogspot.com.tr

        YanıtlaSil
      44. Sanırım bu yorumu görmekte bayağı geç kalmışım, kusura bakmayın. Ekledim hemen.

        YanıtlaSil
      45. Film ve dizilere bayılırım, hoş geldiniz.

        YanıtlaSil
      46. Tarih Sitemide Ekleyebilirsin http://www.tarihbilgileri.net/

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Geç yanıt için kusura bakmayın, ilk fırsatta listeye alıyorum.

          Sil
      47. Merhabalar :) Bu da benle büyüyüp giden 6 yıllık blogum. Biraz genel, biraz kişisel :)

        http://www.yalcinguler.net/

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. 6 yıl ne de uzun bir zaman. İlk fırsatım olduğunda siz de listedesiniz. Dilerim daha uzun yıllar devam edersiniz.

          Sil
      48. Merhaba, sizi takibe aldım bende bloguma herkesi beklerim.

        Düğün DJ
        www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Geç yanıt için kusura bakmayın. Geri dönüş yapacağım.

          Sil
      49. Merhaba Sizi takibe aldım . Bloguma bekliyorum

        Bilge Ata
        http://bilgeata.blogspot.com.tr

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Geç yanıt için kusura bakmayın. Blogunuza ulaşamadım.

          Sil
      50. Merhaba, takibe aldım :-) Blogum kitaplar üzerine. Herkesi bekliyorum :-)
        https://birkitaphirsizi.blogspot.com.tr/

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Geç yanıt için kusura bakmayın. Kitap severler için güzel bir bloga benziyor.

          Sil
      51. Sanırım bu etkinliğe çok geç kalmışım:) Ben de hikaye ve yazılar yazıyorum. Blog dünyasında, çok yeniyim. Samimi yazıları seviyorum. 100 000 tıklanma ile ilgili yazınızı okudum. Bence oldukça iyi. Tebrikler. Kendimce hesapladım bana baya bi uzak sanki :) https://deryadadamla.blogspot.com.tr/

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Ben de sizin yorumunuza çok geç kalmışım, kusura bakmayın. İstikrar olduğu sürece imkansız gibi görünen rakamlar oldukça kolay bir şekilde elde ediliyor. İlk fırsatta listeye alıyorum.

          Sil
      52. Ben de katılmak isterim ama geç kalmışım sanırım?
        Kişisel Blog - http://blogtecrubem.blogspot.com/

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Olur mu öyle ne geç kalması? Bu blog olduğu sürece etkinlik her zaman devam edecektir. Hem yorum atmanız da iyi oldu yazıya bir ayar çektim.

          Sil
        2. Merhabalar, linki https://www.blogtecrubem.com/ şeklinde düzenleyebilir misiniz acaba?

          Sil
      53. Merhabalar, keşif etkinliğine katılmak isterim. Teşekkürler
        https://dogushakanyilmaz.blogspot.com - Seo Teknikleri ve Blog İpuçları

        YanıtlaSil
      54. Etkinliğinize film kategorisinde http://www.filmgundemi.com/ olarak
        Fotoğraf kategorisinde ('Kişisel'de olabilir) http://fotohastasiempre.blogspot.com.tr/ olarak katılmak isterim.
        Katılan bloglara göz gezdirdim Özellikle filmle ilgili olanlar hemen dikkatimi çekti :)
        Bol katılımlar diliyorum :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Katılım için teşekkürler. Bloglarınızı listeye ekledim. Film blogları benim de ilgimi çeker.

          Sil
      55. Ben katilmamismiyim ki 😊. Hemen katilayim.
        www.deryaninsporgunlugu.com
        https://www.delikizinbohcs.blogspot.com

        YanıtlaSil
      56. Ben Neden yokum 😕 Üzdünüz

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. www.tembelprenses.blogspot.com.tr

          Sil
        2. Daha önce yorum atsaydınız olurdunuz, artık varsınız.

          Sil
      57. Bu da benim bloğum. http://kitapokurum.blogspot.com.tr/

        Sizi takip ettim. Bana da beklerim....

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Hoş geldiniz, kitaplara karşı pek bir ilgim yok ama ilgimi çeken bir kitap olursa mutlaka bakacağım.

          Sil
      58. Merhaba, bu blog keşif olaylarında çok yeniyim aslında. Kendimce her alanda yazılar yazıyorum. Sizi de yeni keşfettim, takibe aldım. Takip edip yazılarım hakkında yorum falan yaparsanız çok mutlu olurum. Kendimi bu konuda geliştirmeye çalışıyorum çünkü. Listeye eklemek isterseniz eğer : http://engineeringvibes.blogspot.com.tr
        Teşekkürler :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Hoş geldiniz. Temanız ve yazılarınız dikkatimi çekti. Takip edip yakın zamanda inceleyeceğim.

          Sil
      59. Bende katılamk istiyorum :) Uzakdoğu dizi ve filmlerinin yapıldığı kişisel blog sitesi
        https://ruhsa.blogspot.com.tr/

        YanıtlaSil

      Ad

      1. Cilt,1,100,1,1080P,1,11.22.63,1,12 Kızgın Adam,1,2018,1,4. Sezon,1,44. Çocuk,1,A Thousand Kisses Deep,1,Aksiyon Filmleri,3,Alcatraz'dan Kaçış,1,Alexa,2,Amelie,1,Analiz,1,Android,14,Android Haberleri,1,Android İpuçları,2,Android Uygulamaları,10,Animasyonlu İndirme Butonu,1,Anket,1,Antonio Banderas,1,Antremanlarla Matematik,1,Apk,2,Apk İndir,2,Arama Açıklaması,1,Arama Motorları,1,Araştırma,1,Arı,1,Ayrton Senna,1,Bana Dair,76,Base,1,Başarı,1,Başlık Efekt,1,Blog,2,Blog Keşif Etkinliği,1,Blog Nasıl Açılır?,1,Blogger,58,Blogger Eklentileri,18,Blogger Eklentisi,1,blogger haberleri,1,Blogger İpuçları,18,Blogger İstatistikler Widget'ı,1,Blogger Nedir,1,Blogger Sayfa Kaydırma Efekti,1,Blogger Sorunları,1,Blogger Tavsiyeleri,1,Blogger Temaları,6,Blogger Widget'ları,7,Blogger Yedekleme,1,Boks,1,Buton,2,camera,1,Can Dostum,1,Checker Gmail,1,Child 44,1,Chroma Keyboard,1,Cillian Murphy,1,Clev Note,1,CSS,2,Deadpool,1,Deadpool İndir,1,Diğer Kategoriler,10,Dinlediklerim,5,Dives İkon,1,Dizi,1,Dizi Replikleri,1,Drama Filmleri,3,Drop Caps,1,Duvar Kağıtları,1,Düşünce,1,Editörün Seçtikleri,4,Eklenti,2,Elementary,1,Etkileşim,1,Etkinlik,1,exi2.net,1,Fabrizio De André,1,Facebook,1,Film,6,Film İncelemesi,1,Film Puanlama,1,Film Replikleri,2,Filmler,6,First Character,1,First Letter,1,Flat İcon,1,Font,1,Forever,1,Formula 1,1,Forrest Gump,2,Frank Sinatra,1,Fringe,3,Galeri,5,Gary Oldman,1,Geçmişin Gölgesinde,2,Gerilim Filmleri,2,GetSiteControl,2,Google,2,Google Chrome,2,Google Fonts,1,Google Friend Connect,1,Google Plus,1,Google+,1,Google+ Toplulukları,1,Görsel,2,Guadalupe Pineda,1,Hayal Gücü Yüksek Sorular,1,Hayat ve Düşünce,1,Historia De Un Amor,1,HTML,2,Hugh Jackman,1,Instagram,1,Intoucheables,1,İcon,1,İkon Paketleri,1,İndex,1,İndir,4,İndirme Butonu,1,İnfografik,1,İstatistikler,1,İzlediklerim,20,Kalıcı Bağlantı,1,Kaliteli Blogger Eklentileri,1,Kaptan Amerika Kahramanların Savaşı,1,Kim Bu Semih,1,Kimdir,1,Kingsman: Gizli Servis,1,Kişisel Blog,9,Kişisel Yazılar,43,Kitap,1,Kullandıklarım,5,Launcher,1,Leonard Cohen,1,Logan,1,Logo Efekt,1,Lost in Translation,1,Material,2,Material Design,3,MeloCloud+ Music Player,1,Meta Açıklaması,1,Mijia Quartz Watch,1,Mim,10,Minimal Design,1,Mobil,2,Mobil Uyumlu Blogger Temaları,1,Muhammad Ali,1,Muhammad Ali Sözleri,1,Muhammad Ali'nin Hayatı,1,Müzik,7,Müzisyen,1,Nah Neh Nah,1,Nasıl Yapılır,5,Nasıl Yapılır?,3,Nedir,3,OGInstagram,1,Okuduklarım,2,Osmia Avosetta,1,Önemi,1,Öp Evlen Uçurumdan At,1,Özel Başlık Etiketleri,1,Paris'te Gece Yarısı,1,Paylaşım,1,PC,2,PC Uygulamaları,1,Peaky Blinders,2,Peppino Gagliardi,1,Pocket,1,Popüler Yayınlar,1,Radiogram,1,Radyo,1,Renato Carosone,1,Replikler,2,Repo Men,1,Resim ve Video,1,Resimli İndirme Butonu,1,Responsive,2,Robots txt,1,Rodrigo Amarante,1,Romantik Filmler,1,Root,2,Satın Aldıklarım,1,Schindler'in Listesi,2,Scroll Smooth,1,SEO,3,SEO Ayarları,1,Shareaholic,1,Shareit,2,Sherlock,3,Sherlock Holmes,1,Sıralama,1,Sinema,1,Site Haritası,1,Social Meter,1,Sosyal Medya,2,Soundcloud,1,Sözler,1,Spor,1,Sting,1,Tasarım,1,Tavsiyelerim,1,Teknoloji,1,Tema,1,Template Clue,1,The Blacklist,1,The Mentalist,2,The Mentalist Replikleri,1,The Pianist,1,Tom Hardy,2,Tozlu ve Yıkık Blog,1,True Detective,2,Tuyo,1,TVShow Time,2,Uygulama,1,Ücretsiz İkon,1,Üst Sıralara Çıkmak,1,Vaya Con Dios,1,Video,2,Videolar,1,Website,1,WhatFont,1,Woorank,1,Word Count,1,Wordpress,1,Xiaomi,1,Yabancı Diziler,9,Yabancı Radyo,1,Yardımlaşma,1,Yayın Ayarları,1,Yaz Tatili,1,Yazar Olmak,1,Yazı,2,Yazı Kutusu,1,Yazı Yazmak,1,Yıl Dönümü,1,Yıldız Sıralamalı,1,Yıldızlararası,1,Youtube,1,Ziyaretçi Trafiği,1,
      ltr
      item
      Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog: Blog Keşif Etkinliği vol {∞}
      Blog Keşif Etkinliği vol {∞}
      Blog Keşif Etkinliği vol {∞}
      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjw97mqu8xPJ_blh2ybrdHn5a2ZckRS3Nz9pTgd-cA5ZOHQ95Ow84R2XwgbxBmjHxpoZ7AbIALmEQDDVp-Cl19aEmQW3GdpU0c6MW8mKbd4PEwlGb7MvwUbDFHgcP3vJ7gMSgoDvo69FTA/s640/Blog+Ke%25C5%259Fif+Etkinli%25C4%259Fi.gif
      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjw97mqu8xPJ_blh2ybrdHn5a2ZckRS3Nz9pTgd-cA5ZOHQ95Ow84R2XwgbxBmjHxpoZ7AbIALmEQDDVp-Cl19aEmQW3GdpU0c6MW8mKbd4PEwlGb7MvwUbDFHgcP3vJ7gMSgoDvo69FTA/s72-c/Blog+Ke%25C5%259Fif+Etkinli%25C4%259Fi.gif
      Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog
      https://semihkececioglu.blogspot.com/2016/06/blog-kesif-etkinligi-vol-sonsuz.html
      https://semihkececioglu.blogspot.com/
      https://semihkececioglu.blogspot.com/
      https://semihkececioglu.blogspot.com/2016/06/blog-kesif-etkinligi-vol-sonsuz.html
      true
      3247702708061337910
      UTF-8
      Tüm yazılar yüklendi. Hiçbir yazı bulunamadı. Tümünü Gör Devamını Oku Yanıtla Yanıtlamaktan Vazgeç Sil Yazan: Ana Sayfa Sayfalar Yazılar Tümünü Gör BENZER YAZILAR Etiket Arşiv Ara Tüm Yazılar Bulunamadı Geri Ana Sayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisas Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis Mayıs Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara şimdi 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago 5 haftadan uzun bir süre önce Takipçiler Takip Et Premium STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm kodları kopyala Tüm kodları seç Tüm kodlar kopyalandı Çalışmazsa CTRL+C kombinasyonunu kullan Table of Content