Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi

Xiaomi Mijia Quartz saati ile ilgili detaylı inceleme. Özellikleri, tasarımı, kutu içeriği, artı ve eksi yönleri gibi detayların yanında kendi görüşlerime de yer verdim.

Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi
Her geçen gün popüleritesini artıran ve ürünlerini çok iyi bulduğum Xiaomi'nin hem Quartz hem de akıllı (yarım akıllı da denebilir) bir saati Xiaomi Mijia Quartz Saat hakkında bahsedeceğim bu yazımda. Özellikleri, tasarımı, kutu içeriği, kendimce artı ve eksi yönleri, kullanım deneyimim gibi birçok konuya detaylı olarak yer vereceğim.

Kutu İçeriği


Kutunun ön yüzünde yalnızca saatin fotoğrafı yer alıyor. Arka yüzünde ise Çince yazılmış bir şekilde; modeli, özellikleri, desteklediği sistemler, hangi pil türünün kullanıldığı, kullanılan malzemeler ile ilgili detaylar ve barkod yer alıyor. Kısa tarafın iki yanında Xiaomi ve Mijia logoları mevcut. Kutu ise sert ve dayanıklı bir kartondan yapılmış. Boyutları: 30 cm uzunluk, 10 cm genişlik, 4 cm derinlik.

Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi

Kutuyu açtığımızda ise ilk olarak bizi saat karşılıyor. Tıpkı kutunun ön kısmında yer alan fotoğraftaki gibi saat konumlandırılmış ve saatin koyulduğu yere arka kısmının haritası işlenmiş. 

Kutu kapağının iç kısmında düzenin bozulmayacağı bir şekilde kullanım kılavuzu yer alıyor. Kullanım kılavuzundaki yazılar da Çince. Fakat görseller ve evrensel olan teknoloji terimleriyle anlaşılabilir kılınmış. Ayrıca saatin ekranına denk gelecek şekilde yuvarlak bir oyuk mevcut. Tüm bunların bulunduğu iç kısım ise süngerimsi bir yapıya sahip.

Kutu içerisinde saatin yer aldığı kısım ise sert plastik benzeri bir maddeye sahip. Bunun dışında kutu içeriğinde herhangi bir şey bulunmuyor. Ayrıca söylemeliyim ki kutu ve kutu içerisi birinci sınıf malzemeler kullanılarak dizayn edilmiş ve premium bir hava katıyor.

Xiaomi Mijia Quartz Saat Tasarımı


Xiaomi Mijia Quartz Saat baştan aşağı minimal tasarım anlayışıyla birinci sınıf malzeme ile donatılmış. Kayışlar ve cam hariç komple 316L paslanmaz çelikle kaplı. Bu da çizilmeye ve darbelere karşı dayanıklı olduğunun bir göstergesi. Boyutları ise 240 mm uzunluk, 40 mm genişlik ve 11.9 mm kalınlık.

Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi

Ekranı yuvarlak olan bu saatte büyük ve küçük olmak üzere iki adet kadran bulunuyor. Büyük olan saati, küçük olan ise atılan adım sayısını gösteriyor. Saati gösteren kadranda akrep ve yelkovan mevcut, saniye ibresi bulunmuyor. Ayrıca büyük kadranda sayılar yerine çizgiler kullanılmış, küçük kadranda ise 3, 6, 9, 12, 15, 20 sayıları kullanılarak diğer 1000'li ifadeler çizgi ile gösterilmiş. Bunların yanında Mijia logosunun bulunduğu ekranın çapı 40 mm.

Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi

Saatin ekranı temperli ve kavisli bir cam ile kaplı. Böylece toz geçirmez, parmak izi bırakmaz, darbelere ve çizilmelere karşı dayanıklı bir yapıya sahip. Güneş ışığı altında görüş kaybı olmuyor. Dışarıdan bakıldığında göz alıcı olacak şekilde tasarlanmış. Kenarında ise bir adet düğme bulunuyor, bu düğme saatin telefonla bağlantı kurulmasını ve saatin sıfırlanmasını sağlıyor.

Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi

Kayışlar iki parça hâlinde ve 1. sınıf İtalyan inek derisinden üretilmiş. Yumuşak bir dokusu var. 10 adet bilek kalınlığı ayarı için delikler mevcut. Tokası ise yine paslanmaz çeliğe sahip. Ayrıca bu kayışlar kolayca çıkarılıp takılabiliyor ve farklı kayış seçenekleri de mevcut.

Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi

Saatin arka kısmında da saat modeli, kullanılan çelik modeli ve paslanmaz ibaresi, 3ATM suya dayanıklılık ibaresi, Mijia tarafından tasarlandığı yazısı ve ID numarası yer alıyor.

Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi

3 adet renk seçeneği mevcut. Siyah, gri ve lacivert. Lacivert olanın kadranı beyaz renge sahip. Diğerlerinde kayış ve kadran aynı renkte. Saatin toplam ağırlığı ise 42 gr.

Xiaomi Mijia Quartz Saat Özellikleri


Xiaomi Mijia Quartz, adından da anlaşılacağı üzere Quartz mekanizmaya sahip ve gücünü CR2430 (270 mAh) modelindeki pilden alıyor. Bluetooth 4.0 bağlantısı ile Android 4.4+ ve IOS7+ cihazlara bağlanarak çalışıyor.

IP67 sertifikasına sahip, 3ATM değerine kadar da su geçirmez. Bu da su sıçramalarına karşı ve yağmura karşı dayanıklı olduğunu gösterir. Günlük kullanım için yeterli olduğu söylenebilir. Ayrıca -10° C ~ 50° C arasında çalışabiliyor.

Saati çalıştırmak için Mi Home uygulaması gerekli ve bundan sonra anlatacağım özelliklere bu uygulama sayesinde erişebiliyorsunuz.

Adımsayar


İçerisindeki sensörler sayesinde çalışan bir adımsayar mevcut. Attığınız adım sayıları hem saatteki küçük kadranda hem de uygulama üzerinde görüntülenebiliyor. Kadranın üzerindeki adımsayar 1000'erli değerlere sahip ve 20000'e kadar sınırlı. Tam adım sayısını uygulama sayesinde günlük, haftalık ve aylık olarak görebilirsiniz. Bunun yanında kaç kalori yaktığınızı, kaç dakika ve ne kadar mesafe yürüdüğünüzü de uygulama ile görebilirsiniz.

Dünya Saati


İstediğiniz ülkedeki istediğiniz şehrin zaman dilimini seçerek saat üzerinde görüntülemek mümkün. Kadran üzerindeki akrep ve yelkovan kendiliğinden hareket ederek seçtiğiniz şehrin zaman dilimine geliyor.

Alarm


En fazla 10 adet olması kaydıyla alarm kurabiliyorsunuz. Telefonun kendi saat uygulamasındaki  gibi tek seferlik ya da belli günlerde ayarlamak mümkün. Alarm vakti geldiğinde bildirim 5 defa olmak üzere titreşim ile yapıyor.

Hatırlatıcı


En az 5 dakika en fazla saate bir olmak üzere hatırlatıcı ayarlayabiliyorsunuz. Yine bunun bildirimi de 2 defa olmak üzere titreşim ile yapılıyor.

VIP Çağrı Bildirimi


Belirlediğiniz 10 kişi sizi aradığında saat titreşim ile bildirim veriyor. Fakat bu özellik IOS9+ ve MIUI9+ cihazlarda çalışmakta.

Yazılım Güncellemeleri


Saat Xiaomi tarafından paylaşılan yazılım güncellemeri ile destekleniyor. Belki de güncellemeler sayesinde kısıtlı olan özellikler herkes için kullanılabilir hâle gelir ve farklı özellikler de eklenebilir.

Kurulumu


  • Mi Home uygulamasını indirin.
  • Mi hesabı oluşturun.
  • Ayarlardan dili İngilizce, bölgeyi Güney Kore seçin.
  • Cihaz ekle seçeneğine tıklayın.
  • Xiaomi Mijia Quartz Saat'i seçin
  • Saatteki tuşa 3 saniye boyunca titreşim gelene kadar basılı tutun.
  • Kurulumun bitmesini bekleyin. 
  • Bitir yazan yere tıklayın.
  • Gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra şimdi kullan butonuna tıklayın.
  • Bluetooth bağlantısını bekleyin.
  • Ayarlar kısmından yaşadığınız ülke veya şehri seçin.
  • Son olarak ayarlar kısmından yazılım güncellemesini yaparak kurulumu bitirin.

Artı Yönleri


  • Minimal ve modern tasarım
  • 1. sınıf malzeme kalitesi
  • Çizilme ve darbelere karşı dayanıklılık
  • Tozlanma ve parmak izi geçirmeme
  • Hafif ağırlık
  • Tamamıyla 316L paslanmaz çelik kaplama
  • Zarif ve şık görünüm
  • 6 ay pil ömrü
  • Konforlu ve İtalyan inek derisinden yapılmış kordonlar
  • Adımsayar
  • Kendiliğinden kalibreli akrep ve yelkovan
  • Alarm ve hatırlatıcı
  • Dünya saati
  • Titreşimli bildirimler
  • Değişebilen kordonlar
  • Yazılım güncellemeleri
  • 3ATM su geçirmezlik
  • Bluetooth 4.0 bağlantısı
  • Fiyatı
  • ve aklıma gelmeyen geldiği zaman burayı güncelleyeceğim birkaç özellik daha...

Eksi Yönleri


  • Kadranda gün ve tarih olmaması
  • VIP çağrı özelliğinin kısıtlı cihazlarda kullanılabilmesi
  • Özelleştirilemeyen titreşim sayısı

Kullanım Deneyimim ve Kendi Görüşlerim


Yazımın hiçbir yerinde saati nasıl aldığımdan bahsetmedim. Burada bahsetmek istiyorum. Xiaomi Mijia Quartz Saat'i Aliexpress üzerinden yaklaşık 45$'a satın aldım ve 13 günde evime geldi. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım ve gümrüğe takılmadan kolay bir şekilde elde ettim. Ülkemizde birkaç tedarikçi mağazada satılıyor fakat neredeyse aldığım fiyatın 2 katı ücretinde satıldığından Aliexpress'i tercih etmem kaçınılmaz oldu.

Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi

Saati görmeden öncesi kayışlarının sert ve kullanışsız olacağını düşünmüştüm. Fakat saate kavuştuktan sonra beni şaşırtan ilk şeylerden birisi; kayışlarının yumuşacık ve konforlu olduğuydu. Tüm bunların yanında saat oldukça hafif (42 gr). Bu sebeple saati kullanmaktan oldukça keyif alıyorum.

Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi

Aklınızda kendime bir akıllı saat alayım ve kullanayım diye bir düşünce varsa saat kesinlikle bu düşünceye uygun değil. Klasik saat ve özel bir hava katılması için birkaç özellik eklenmiş. Bu da farklı ve iyi hissettiren bir durum. Demem o ki aklınızda akıllı saat almak varsa bu uygun bir saat değil.

Şahsen hem spor giyimde hem günlük giyimde hem de takımın altına giyilebilecek görünümü hoş kaliteli bir saat diyebilirim. Yukarıda yazdığım artı yönler, saati satın almak oldukça yeterli sebepler.

Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi

Malzeme kalitesi, gösterişi, özellikleri ve diğer bütün her şey göz önüne alındığında fiyatı ülkemiz şartlarına göre uygun denebilir. Hatta alınabilecek en iyi saatlerden birisi de olabilir diye düşünüyorum.

Her ne kadar yazı bütünlüğünü birçok kez bozsa da saati yakından görmeniz adına bolca fotoğraf eklediğimi belirtmek istiyorum.

Sonuç olarak; minimal tasarım, kaliteli ve dayanıklı malzeme, hoş görünüm, fiyat/performansın maksimum olduğu bir saat = Xiaomi Mijia Quartz

Sizlerin de bu saat hakkındaki fikirlerinizi merak ediyorum. Yorum bölümünden fikirlerinizi belirtebilirsiniz. Bunun yanında saat ile ilgili sorularınızı ve eklemek istediklerinizi ya da hatalı gördüğünüz yerleri yorum bölümünden belirtebilirsiniz. Ya da burayı kullanın, karar sizin.

Yorumlar

Blogger: 27
  1. Kaliteli bir saat yerine bu tür ürünler en mantıklısı.Klasik kaliteli bir saatten daha kaliteli ve işlevli olduğu kesin. Bende Mi Band 3 var. Akıllı bileklik olarak iyi ama çizilmeye çok elverişli. Xiaomi işini biliyir. Tablet, telefon, akıllı bileklik şu anda 3 ürünü var bende hepsi de çok iyi... ₺ değerini çok yitirdi, Çin'den alışverişte de gümrük çok sıkı. Aslında teknoloji çok ucuz ve ulaşılabilir ama bizde her şey lüks oldu... 45$ ve gümrüğe takılmadan gelmedi iyi olmuş. Benim Mi Pad 4, 4 gunde İstanbul'a geldi 2 hafta gümrükte süründü :) UKİM'e gidip kendim aldım bir sürü de verdi. Bir de vergi memurunun havası vardı ki sorma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat gerçekten çok iyi. Çelik kasa ve kordonlu Casio'dan sonra daha iyi hissettirdi. Xiaomi her yönden en iyisi bana göre tüm ürünlerde. Bende de telefonu, kulaklığı, faresi, kalemi, taşınabilir şarjı ve yeni aldığım saati var. İmkanım olduğu sürece birçok ürününü de almak istiyorum. Şimdilik aklımda metal mousepad, ampul, kablosuz kulaklık ve tablet var.

      Dediğin gibi paramız oldukça fazla değer kaybetti. Dolar 2.5 olsa eskisi gibi teknoloji bize çok daha ucuz ve ulaşılabilir olacak. Gümrüğe takılmaması çok iyi oldu gerçekten. Gümrük sınırının iki katı kadardı ve bir kuruş ödemedim.

      Söz konusu tablet olunca vergi normal fakat sabit bir ücret yok. Vergi memurlarının paşa keyiflerine göre (!) 60, 140, 200, 250, 400 gibi farklı farklı vergi ücreti ödeyenler var. Bazıları hiç ödememiş. Biraz da şans işi. Satıcı fiyatı düşük gösterdiği zaman da vergisiz olarak alınabiliyormuş... Aynı tabletten bir üst modeli çıkmazsa almayı düşünüyorum.

      O kadar bekle, vergi öde ve bir de bonus olarak vergi memuru tafrası çek. Oldukça eziyetli bir alışveriş olmuş.

      Sil
    2. Bir de o kadar "artistik" yaptı ki! Sizden çok vergi alıyoruz ki bir daha yurt dışından bir şey almayın, dedi devletin görevlisi. Bir şey desem orada "sana ne sus işini yap" bir milyon ₺ vergisi var dese itiraz edemem, üstüne bir de sopa yetim... Eline ufacık bir yetki geçen vatandaşı mahvediyor. 280₺ vergiyi kufrederek verdim. Satıcı kutuya tablet yazıp fiyata da 20$ yazınca yemedi :)

      Umarım, Euro endeksli vergisi de istemezler bizden :)

      Sil
    3. Abi geç cevap için kusura bakma. "Sizden çok vergi alıyoruz" kısmı tamamen ekonomik, sana özel değil. Ülkeden döviz çıkmaması için yaptırım gibi bir şey. Keşke satıcıya tablet yerine kıyafet vb. şeyler yazmasını söyleseydin. Belki işe yarardı. Gümrükçülerin çoğu sinir bozucu sanırım. Keyfi hareket ediyorlar. Hem gümrüğe sunuş ücreti hem de gümrük vergisi... Bu arada hayırlı olsun. Artık 1 cente de bir şey alsak ceplerini dolduracağız :D

      Sil
  2. Yuvarlak saat modellerini seviyorum, ayrıca ince ve zarif. özellikleri de harika. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok şık ve zarif bir saat. Yuvarlak olmasa böyle durmazdı diye düşünüyorum. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Çok şık bir saat. Hoşuma gitti. ÖZellikleri de iyi gibi. Teşekkür ederiz bu güzel yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle çok hoş bir saat. Ben de teşekkür ederim yorumunuz için.

      Sil
  4. Saat tasarım olarak çok şık ama anlayamadığım; mantıken olması gereken alarmı kendin susturma, call reminderın diğer android telefonlarda da olması gibi özelliklerin olmaması saçma geldi. Halbuki bu entegrasyon var ise uygulama üzerinden herhangi bir veri akışı saate titreşim olarak gönderilebilir whatsapp bildirimi dahi olsa. Muhtemelen daha sonraki guncellemeler veya çıkaracakları saatler için kısıtlanmış durumda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hâlihazırda bu özelliklerin ve daha fazlasının olduğu akıllı saatleri mevcut Xiaomi'nin. Bu saat için klasik ama farklı denebilir.

      Sil
  5. Saati uzun zamandır hiç çıkarmadan kullanıyorum. Akıllı saat yerine yarım akıllı saat benzetmesi yerinde olmuş. Telefon ile ayarlanabilen alarm, vip çağrı ve dünya saati muhabbetinden başka bir özelliği mevcut değil. Şık ve sade olması sebebiyetiyle uzun süredir kullanıyorum. Ve pili de vaadettiklerinden daha uzun süredir gidiyor. 265 gündür aktif olarak kullanılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de hem saat üzerinde hem de uygulamada grafik eşliğinde bir adımsayar mevcut. Ben de yaklaşık 3 aydır sorunsuz bir şekilde severek kullanıyorum bu saati.

      Sil
    2. 538. günde pili tamamen bitti. Pil değişimi sıkıntılı iş işin erbabını bulmanız şart. Özel açma ve kapatma işlemi gerektiriyor. Evde kapağının açılmasını tavsiye etmiyorum. İstanbul'daki arkadaşlar için Şah As Han içerisinde ki Saatçi Ramazan'ı öneririm. Kendilerinde bombeli camı kırmadan açıp kapatabilecekleri ekipmanlar mevcuttur.

      Sil
    3. Evet, pil değiştirme işi dediğiniz gibi sıkıntılı. Bir yere gösterdim açamadı. Başka bir yere gittim, kapağın özel işlemle açılması gerektiğini anladı ve çıkartmak için başka bir yere gitti. İşimi öyle hallettim. Fakat pil takıldıktan sonra saati bir türlü ayarlayamadım, sıfırlayamadım da. Manuel olarak uygulama üzerinden ayarladım. GMT vs. tam entegre olmadı. Hatta telefonun saati ile de tam entegre değil, yaklaşık bir dakika fark var.

      Sil
  6. Bende 2-3 gündür kullanıyorum saati. Biraz daha büyük olacağını düşünmüştüm, yanıldım ama saat gerçekten hoş duruyor. Türkçe dil desteği ve kullanım kılavuzu olmaması, vip çağrı uygulamasını sadece xiaomi ve ios da kullanılabilir olması, alarm titreşimin kendi durması bizim müdahale edemememiz dezavantaj olmuş.
    Herkese güzel günlerde kullanmasını temenni ediyorum ve incelemeniz gayet başarılı olmuş devamını diliyorum.
    Son olarak reset tuşu saati açmak ve reset haricinde başka bir kullanım durumu var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kullanıcı müdahelesi neredeyse hiç yok. Bahsettiğiniz özellikler Xiaomi için zor olmayan şeyler. Tek güncelleme ile hepsi halledilebilir. O tuş sanırım başka bir şeye yaramıyor. Yarıyorsa da ben bilmiyorum. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  7. bende bu saati yaklaşık 6 aydır kullanıyorum fakat bazı sorunlar var yardımcı olursanız memnun olurum telefondaki saat ile arasında yaklaşık 3-4 dakika fark var telefondan daha geride saat birde adımsayar hergece 12 de sıfırlanıp en başa geliyordu şimdi oda olmuyor 12 nin oralarda duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığınız sorunlarla hiç karşılaşmadım. İsterseniz saati sıfırlayın ve öyle kullanın.

      Sil
  8. Güzel saate benziyor.
    Bu arada mail abonelik butonu koyar mısınız? Takip etmek daha kolay oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güzel bir saat. E-posta üyeliği eklentisini de yakında kuracağım. Öneri için teşekkür ederim.

      Sil
  9. Merhaba. Bende saati birkaç gündür kullanıyorum. Merak ettiğim bir kaç detayı size sormak istedim malum bu saati kullanan sınırlı sayıda insanız sanırım internettede böyle bir kaynak malesef yok :) Öncelikle Vip Çağrı denmiş ama ben saatin titreşimini her aramada hissediyorum acaba bu özellik genişledi mi ?
    Diğer bir sorum ise saati kullanmadığım zaman 12 saniye basıp reset mi atıp çekmeceye koyacağım ? Son olarakta bazen saat kendi kendine titremeye başlıyor tuşuna bastığım vakit duruyor. Ne alarm ne zamanlayıcı açık. Acaba neden bu tepkiyi veriyor ne demek istiyor onuda anlamıyorum :) yardımcı olursanız sevinirim iyi günler esen kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. IOS ve MIUI kullanıyorsanız VIP çağrı çalışıyor diye biliyorum. Kullanmadığınız zaman hiçbir şey yapmanıza gerek yok. Ne yazık saat ile ilgili teknik desteğe hiçbir yerden ulaşılamıyor. Geçen günlerde pili bitmişti ve tekrardan doğru vakte getirene kadar çok uğraşmıştım. 12 saniye tuşa basılı tuttuğumda ise formatlanmamıştı. Bilemiyorum, belki de ben beceremedim. Sorularınıza ne yazık ki cevap veremeyeceğim, problemin kaynağını bilmiyorum. İsterseniz kurulumu yeniden yapın.

      Sil
  10. Merhaba hocam bu saatten kullanıyorum fakat 1 haftadır saat ayarı bozuldu ayarlayamıyorum saat kendi bölgemizi seçtiğimde saat uygulamada örn. 8 ise saat üzerinde alakasız bir saat oluyor el ile kalibrasyon ile ayarlama yaptığımda seçtiğim saat olmuyor maalesef bu konu hakkında bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, pilini değiştirdikten sonra aynı şey benim de başıma geldi. Saat diliminden deneyerek başka bir ülkeyi seçtim, bize en yakın olanı. Sonrasında el ile kalibrasyon yaptım, olmuştu. Bu durumun çözümü başka nasıl olur bilemiyorum.

      Sil
  11. Merhabalar bu saati bir turlu bagliyamadim bu saati nasil sifirlarim yardi.ci olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanma klavuzunda nasıl sıfırlanacağı yazıyordu. Sıfırlayıp kurulum adımlarını eksiksiz uygularsanız saati aktif hale getirebilirsiniz.

      Sil
  12. Ben osman saat başka bir kullanıcı ile eklemiş diyor

    YanıtlaSil

Ad

1. Cilt,1,100,1,1080P,1,11.22.63,1,12 Kızgın Adam,1,2018,1,4. Sezon,1,44. Çocuk,1,A Thousand Kisses Deep,1,Aksiyon Filmleri,3,Alcatraz'dan Kaçış,1,Alexa,2,Amelie,1,Analiz,1,Android,14,Android Haberleri,1,Android İpuçları,2,Android Uygulamaları,10,Animasyonlu İndirme Butonu,1,Anket,1,Antonio Banderas,1,Antremanlarla Matematik,1,Apk,2,Apk İndir,2,Arama Açıklaması,1,Arama Motorları,1,Araştırma,1,Arı,1,Ayrton Senna,1,Bana Dair,76,Base,1,Başarı,1,Başlık Efekt,1,Blog,2,Blog Keşif Etkinliği,1,Blog Nasıl Açılır?,1,Blogger,58,Blogger Eklentileri,18,Blogger Eklentisi,1,blogger haberleri,1,Blogger İpuçları,18,Blogger İstatistikler Widget'ı,1,Blogger Nedir,1,Blogger Sayfa Kaydırma Efekti,1,Blogger Sorunları,1,Blogger Tavsiyeleri,1,Blogger Temaları,6,Blogger Widget'ları,7,Blogger Yedekleme,1,Boks,1,Buton,2,camera,1,Can Dostum,1,Checker Gmail,1,Child 44,1,Chroma Keyboard,1,Cillian Murphy,1,Clev Note,1,CSS,2,Deadpool,1,Deadpool İndir,1,Diğer Kategoriler,10,Dinlediklerim,5,Dives İkon,1,Dizi,1,Dizi Replikleri,1,Drama Filmleri,3,Drop Caps,1,Duvar Kağıtları,1,Düşünce,1,Editörün Seçtikleri,4,Eklenti,2,Elementary,1,Etkileşim,1,Etkinlik,1,exi2.net,1,Fabrizio De André,1,Facebook,1,Film,6,Film İncelemesi,1,Film Puanlama,1,Film Replikleri,2,Filmler,6,First Character,1,First Letter,1,Flat İcon,1,Font,1,Forever,1,Formula 1,1,Forrest Gump,2,Frank Sinatra,1,Fringe,3,Galeri,5,Gary Oldman,1,Geçmişin Gölgesinde,2,Gerilim Filmleri,2,GetSiteControl,2,Google,2,Google Chrome,2,Google Fonts,1,Google Friend Connect,1,Google Plus,1,Google+,1,Google+ Toplulukları,1,Görsel,2,Guadalupe Pineda,1,Hayal Gücü Yüksek Sorular,1,Hayat ve Düşünce,1,Historia De Un Amor,1,HTML,2,Hugh Jackman,1,Instagram,1,Intoucheables,1,İcon,1,İkon Paketleri,1,İndex,1,İndir,4,İndirme Butonu,1,İnfografik,1,İstatistikler,1,İzlediklerim,20,Kalıcı Bağlantı,1,Kaliteli Blogger Eklentileri,1,Kaptan Amerika Kahramanların Savaşı,1,Kim Bu Semih,1,Kimdir,1,Kingsman: Gizli Servis,1,Kişisel Blog,9,Kişisel Yazılar,43,Kitap,1,Kullandıklarım,5,Launcher,1,Leonard Cohen,1,Logan,1,Logo Efekt,1,Lost in Translation,1,Material,2,Material Design,3,MeloCloud+ Music Player,1,Meta Açıklaması,1,Mijia Quartz Watch,1,Mim,10,Minimal Design,1,Mobil,2,Mobil Uyumlu Blogger Temaları,1,Muhammad Ali,1,Muhammad Ali Sözleri,1,Muhammad Ali'nin Hayatı,1,Müzik,7,Müzisyen,1,Nah Neh Nah,1,Nasıl Yapılır,5,Nasıl Yapılır?,3,Nedir,3,OGInstagram,1,Okuduklarım,2,Osmia Avosetta,1,Önemi,1,Öp Evlen Uçurumdan At,1,Özel Başlık Etiketleri,1,Paris'te Gece Yarısı,1,Paylaşım,1,PC,2,PC Uygulamaları,1,Peaky Blinders,2,Peppino Gagliardi,1,Pocket,1,Popüler Yayınlar,1,Radiogram,1,Radyo,1,Renato Carosone,1,Replikler,2,Repo Men,1,Resim ve Video,1,Resimli İndirme Butonu,1,Responsive,2,Robots txt,1,Rodrigo Amarante,1,Romantik Filmler,1,Root,2,Satın Aldıklarım,1,Schindler'in Listesi,2,Scroll Smooth,1,SEO,3,SEO Ayarları,1,Shareaholic,1,Shareit,2,Sherlock,3,Sherlock Holmes,1,Sıralama,1,Sinema,1,Site Haritası,1,Social Meter,1,Sosyal Medya,2,Soundcloud,1,Sözler,1,Spor,1,Sting,1,Tasarım,1,Tavsiyelerim,1,Teknoloji,1,Tema,1,Template Clue,1,The Blacklist,1,The Mentalist,2,The Mentalist Replikleri,1,The Pianist,1,Tom Hardy,2,Tozlu ve Yıkık Blog,1,True Detective,2,Tuyo,1,TVShow Time,2,Uygulama,1,Ücretsiz İkon,1,Üst Sıralara Çıkmak,1,Vaya Con Dios,1,Video,2,Videolar,1,Website,1,WhatFont,1,Woorank,1,Word Count,1,Wordpress,1,Xiaomi,1,Yabancı Diziler,9,Yabancı Radyo,1,Yardımlaşma,1,Yayın Ayarları,1,Yaz Tatili,1,Yazar Olmak,1,Yazı,2,Yazı Kutusu,1,Yazı Yazmak,1,Yıl Dönümü,1,Yıldız Sıralamalı,1,Yıldızlararası,1,Youtube,1,Ziyaretçi Trafiği,1,
ltr
item
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog: Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi
Xiaomi Mijia Quartz Saat İncelemesi
Xiaomi Mijia Quartz saati ile ilgili detaylı inceleme. Özellikleri, tasarımı, kutu içeriği, artı ve eksi yönleri gibi detayların yanında kendi görüşlerime de yer verdim.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3tHYxrfonfzPNTYwn_3H76AhOCUPVcoBuQs2tau3VDKfFR_K8GofhLbaOpoDAz6aZpWZH3IXm1o7KZn4HrvwJLO6y1Iqq9l1IS-y7p-tiILE9oYPBdST_7Eoygoi5EX9wR2Ju2QiFOFA/s1600/Mijia-Quartz-Watch-13.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3tHYxrfonfzPNTYwn_3H76AhOCUPVcoBuQs2tau3VDKfFR_K8GofhLbaOpoDAz6aZpWZH3IXm1o7KZn4HrvwJLO6y1Iqq9l1IS-y7p-tiILE9oYPBdST_7Eoygoi5EX9wR2Ju2QiFOFA/s72-c/Mijia-Quartz-Watch-13.jpg
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog
https://semihkececioglu.blogspot.com/2019/04/xiaomi-mijia-quartz-saat-incelemesi.html
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/2019/04/xiaomi-mijia-quartz-saat-incelemesi.html
true
3247702708061337910
UTF-8
Tüm yazılar yüklendi. Hiçbir yazı bulunamadı. Tümünü Gör Devamını Oku Yanıtla Yanıtlamaktan Vazgeç Sil Yazan: Ana Sayfa Sayfalar Yazılar Tümünü Gör BENZER YAZILAR Etiket Arşiv Ara Tüm Yazılar Bulunamadı Geri Ana Sayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisas Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis Mayıs Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara şimdi 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago 5 haftadan uzun bir süre önce Takipçiler Takip Et Premium STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm kodları kopyala Tüm kodları seç Tüm kodlar kopyalandı Çalışmazsa CTRL+C kombinasyonunu kullan Table of Content