Hayatımız ve Düşüncelerimiz Bir Video ile Değişir Mi?

Hayatımızın ve düşüncelerimizin bir video ile değişebileceğini anlatan kişisel bir yazı.

Hayatımız ve Düşüncelerimiz Bir Video ile Değişir Mi?

Değişir, hem de bal gibi. Geçenlerde tam olarak şu yazımda tavsiyeler istemiştim ve bunun üzerine +Uğur KAYA yorum olarak bir video linkini izlemem için atmış ve ben de hemen izlemeye koyulmuştum. O video gerçekten de benim bütün hücrelerime işledi ve bir anda daha önce düşünmediğim düşünceler içerisine girdim. Peki bunu faaliyete geçirdim mi? Kısmen. Bana faydası oldu mu? Fazlasıyla. Daha sonra ise kanalın diğer videolarını izleyerek anında abone oldum ve Youtube'da şimdiye dek ne kadar fazla zaman israf ettiğimi anladım. Ayrıca, çok fazla  gereksiz videolar arasından bunlar gibi faydalı videoları bulamadığımızı da.

Aslında ben sorunun cevabını vermekten daha çok bu mükemmel videoyu ve kanalı ele alacağım. Böylece cevaba sizler de karar verebilirsiniz. Yazıya devam etmeden öncesi videoyu göndereyim ben. Sizler de videoyu izledikten sonra yazıya devam edersiniz.



Umarım ki videoyu izlemiş ve yazımı okumaya devam ediyorsunuzdur. Sizler de fark ettiniz değil mi? Ne müthiş bir diksiyon, kulağa hoş gelen bir ses tonu, video için harcanmış bir ton emek ve aklımızdan asla çıkmayacak nasihatler. Kiminize göre bir abi, kiminize göre bir arkadaş, kiminize göre ise bir kardeştir Barış Abi. Youtube kanalında bu tip videolardan onlarca bulabilirsiniz. Neredeyse her telden bir şeyler var.

Her neyse benim fikirlerim, az önce tam yukarıda paylaştığım video sayesinde daha iyi olmaya başladı. Örneğin, videodan sonra kendime bir yazı programı yapmıştım. Bu yazı programı, kişisel blogumda paylaşacağım yazılar ve kategorileri ile ilgiliydi. Yani salı günleri Android, perşembe günleri Blogger ve cumartesi günleri ise kişisel konuları içeren yazılar yazacaktım. Hemen faaliyete geçirdim ve ilk hafta tam da istediğim gibi düzenli olarak içeriklerimi girdim. Sonrası iş, hastalık, yorgunluk, yoğunluk derken bırakın içerik girmeyi, yorumları(nızı) bile cevaplayamadım. Ama şunu söyleyebilirim ki bu 7 dakika 45 saniyelik video düşüncelerimizi değiştirmeye yeter. Hem düşüncelerimiz de hayatımızı etkiler, öyle değil mi? Tek kelimeyle mükemmel bir motivasyon videosu.

Son Sözler

Demek ki Youtube'da kaliteli videolar paylaşan insanlar bitmemiş. Sizleri bilmem ama açıkçası ben etkilendim. Bakın az daha unutuyordum. Eğer videoyu izlediyseniz, bir takvimden bahsediyordu Barış Abi. Belki indirip kullanırsınız diye indirme linkini hemen şuraya bırakıyorum. Ben bu takvimden bi 5 tane kadar çıkarttım. Farklı şeyler için kullanacağım işte, gayet kullanışlı da. İsterseniz bir Youtube kanalındaki videolara da bakın, dikkatinizi çekecektir.

Peki bu yazım hakkındaki düşünceleriniz nelerdir, beğendiniz mi? Sizce de videolar düşüncelerimizi ve hayatımızı etkiler mi?

Yorumlar

Blogger: 16
  1. Çok yararlı bir video.Sen gerçekten dolu bir gençsin.Kendin yükselişini sürdürürken, hazır bilgiler ve yeniliklerle herkesi donatıyorsun.Videoyu izledim.Öğrenmenin yaşı yoktur diyorum ve teşekkür edip, görsün arkadaşlar diye paylaşıyorum.Bu arada Mustafa Sönmez arkadaşımızın videolarını seyrediyormusun?Fevkalade ciddi çalışan, sürekli okuyup kendisini geliştirmekten vazgeçmeyen bir blogger.Emeğine sağlık oğlum.Sevgilerimle Semih.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumlu düşünceniz için ve bu güzel yorumunuz için öncelikle teşekkürler. Kesinlikle dediğiniz gibi yararlı bir video. Mustafa Abi'nin videolarını izlemez miyim hiç? Zaten sürekli iletişim halindeyiz. Eleştiri videoları çok anlamlı, bir gün değerlenecektir hepsi.

      Sil
  2. Benim de yakın zamanlarda keşfedip hayran olduğum bir youtube kanalıydı. Kesinlikle katılıyorum yazdıklarına, çok çok güzel içeriklere sahip, anlatım dilinden tonlamalarına kadar izlerken sizi alıp götürmeyi başaran çok başarılı biri bence de Barış Özcan. Ne kadar güzel düşünmüş de paylaşmışsın :) Kalemine sağlık, sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce karşılaşma fırsatım olsaydı diye de pişmanlık duymuyor değilim. Ama yine de tam anlamıyla mükemmel. Zaten adamın asıl mesleği, hikaye anlatıcılık. TRT'de yayınlanan birçok belgeselin seslendirmesini de Barış Abi yapmış.

      Sil
  3. Anlandığım kadarı ile videoların çoğunu izlemişsin.. :) Ben ilk Yeniden Düşün adlı videosunu izledim. Hemen abone oldum zaten ve izlemediğim videosu kalmadı. Bu arada pazar günleri kahvatıda Barış Özcan dinlemek bambaşka bir zevk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. STT serisini genellikle izliyorum, videoların hepsini izlemeyi düşünüyorum. Tekrardan karşılaştırdığınız için teşekkürler.

      Sil
  4. Açıkçası buna istinaden benim her izlediğimde tekrardan güç kazanmamı sağlayan bir video var önümüzdeki günlerde ben de onu ele almayı planlıyorum. Bazen hiç beklemediğimiz anda oluyor güzel şeyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını bekliyorum, böyle videolara fazlasıyla ihtiyaç var.

      Sil
  5. Yazmak,zihni ikna etmek için etkili bir yöntem.Ben de danışanlarıma ödevler verip,yazı yazdırıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı derken, blog üzerindeki yazdıklarımdan bahsetmiştim :D

      Sil
  6. Değişebilir insanın kafasında hemen ampül yakabilir :)

    YanıtlaSil
  7. Hayatımı değiştirmeye katkı sağladığınız için size gönülden teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  8. Neredeyse 1 yıldır beğenerek takip ettiğim youtube kanalı. Barış Özcan Tedx konuşması da yaptı. 40 sabah erken kalk uygulamasına bende ortak olmuştum. Eğer sabah 6 da uyanan biri iseniz erken yatıp sabah daha erken kalkarak günü verimli geçirmek hakkındaydı.Birbirimizi teşvik için de twitter'da hastag ile paylaştık. İnsan kendini geliştirmek istiyorsa bazı radikal kararları alması gerekir. Paylaşımın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TedX konuşmasının bir bölümünü izlemiştim, çok iyiydi. 40 sabah erken kalk videosunu bir türlü izlemedim, ama bakacağım. Tam da bana hitap eden bir video ismi. Ne de iyi yapmışsınız birbirinizi teşvik etmeyle. Asıl ben yorum için teşekkür ederim.

      Sil

Ad

1. Cilt,1,100,1,1080P,1,11.22.63,1,12 Kızgın Adam,1,2018,1,4. Sezon,1,44. Çocuk,1,A Thousand Kisses Deep,1,Aksiyon Filmleri,3,Alcatraz'dan Kaçış,1,Alexa,2,Amelie,1,Analiz,1,Android,14,Android Haberleri,1,Android İpuçları,2,Android Uygulamaları,10,Animasyonlu İndirme Butonu,1,Anket,1,Antonio Banderas,1,Antremanlarla Matematik,1,Apk,2,Apk İndir,2,Arama Açıklaması,1,Arama Motorları,1,Araştırma,1,Arı,1,Ayrton Senna,1,Bana Dair,76,Base,1,Başarı,1,Başlık Efekt,1,Blog,2,Blog Keşif Etkinliği,1,Blog Nasıl Açılır?,1,Blogger,58,Blogger Eklentileri,18,Blogger Eklentisi,1,blogger haberleri,1,Blogger İpuçları,18,Blogger İstatistikler Widget'ı,1,Blogger Nedir,1,Blogger Sayfa Kaydırma Efekti,1,Blogger Sorunları,1,Blogger Tavsiyeleri,1,Blogger Temaları,6,Blogger Widget'ları,7,Blogger Yedekleme,1,Boks,1,Buton,2,camera,1,Can Dostum,1,Checker Gmail,1,Child 44,1,Chroma Keyboard,1,Cillian Murphy,1,Clev Note,1,CSS,2,Deadpool,1,Deadpool İndir,1,Diğer Kategoriler,10,Dinlediklerim,5,Dives İkon,1,Dizi,1,Dizi Replikleri,1,Drama Filmleri,3,Drop Caps,1,Duvar Kağıtları,1,Düşünce,1,Editörün Seçtikleri,4,Eklenti,2,Elementary,1,Etkileşim,1,Etkinlik,1,exi2.net,1,Fabrizio De André,1,Facebook,1,Film,6,Film İncelemesi,1,Film Puanlama,1,Film Replikleri,2,Filmler,6,First Character,1,First Letter,1,Flat İcon,1,Font,1,Forever,1,Formula 1,1,Forrest Gump,2,Frank Sinatra,1,Fringe,3,Galeri,5,Gary Oldman,1,Geçmişin Gölgesinde,2,Gerilim Filmleri,2,GetSiteControl,2,Google,2,Google Chrome,2,Google Fonts,1,Google Friend Connect,1,Google Plus,1,Google+,1,Google+ Toplulukları,1,Görsel,2,Guadalupe Pineda,1,Hayal Gücü Yüksek Sorular,1,Hayat ve Düşünce,1,Historia De Un Amor,1,HTML,2,Hugh Jackman,1,Instagram,1,Intoucheables,1,İcon,1,İkon Paketleri,1,İndex,1,İndir,4,İndirme Butonu,1,İnfografik,1,İstatistikler,1,İzlediklerim,20,Kalıcı Bağlantı,1,Kaliteli Blogger Eklentileri,1,Kaptan Amerika Kahramanların Savaşı,1,Kim Bu Semih,1,Kimdir,1,Kingsman: Gizli Servis,1,Kişisel Blog,9,Kişisel Yazılar,43,Kitap,1,Kullandıklarım,5,Launcher,1,Leonard Cohen,1,Logan,1,Logo Efekt,1,Lost in Translation,1,Material,2,Material Design,3,MeloCloud+ Music Player,1,Meta Açıklaması,1,Mijia Quartz Watch,1,Mim,10,Minimal Design,1,Mobil,2,Mobil Uyumlu Blogger Temaları,1,Muhammad Ali,1,Muhammad Ali Sözleri,1,Muhammad Ali'nin Hayatı,1,Müzik,7,Müzisyen,1,Nah Neh Nah,1,Nasıl Yapılır,5,Nasıl Yapılır?,3,Nedir,3,OGInstagram,1,Okuduklarım,2,Osmia Avosetta,1,Önemi,1,Öp Evlen Uçurumdan At,1,Özel Başlık Etiketleri,1,Paris'te Gece Yarısı,1,Paylaşım,1,PC,2,PC Uygulamaları,1,Peaky Blinders,2,Peppino Gagliardi,1,Pocket,1,Popüler Yayınlar,1,Radiogram,1,Radyo,1,Renato Carosone,1,Replikler,2,Repo Men,1,Resim ve Video,1,Resimli İndirme Butonu,1,Responsive,2,Robots txt,1,Rodrigo Amarante,1,Romantik Filmler,1,Root,2,Satın Aldıklarım,1,Schindler'in Listesi,2,Scroll Smooth,1,SEO,3,SEO Ayarları,1,Shareaholic,1,Shareit,2,Sherlock,3,Sherlock Holmes,1,Sıralama,1,Sinema,1,Site Haritası,1,Social Meter,1,Sosyal Medya,2,Soundcloud,1,Sözler,1,Spor,1,Sting,1,Tasarım,1,Tavsiyelerim,1,Teknoloji,1,Tema,1,Template Clue,1,The Blacklist,1,The Mentalist,2,The Mentalist Replikleri,1,The Pianist,1,Tom Hardy,2,Tozlu ve Yıkık Blog,1,True Detective,2,Tuyo,1,TVShow Time,2,Uygulama,1,Ücretsiz İkon,1,Üst Sıralara Çıkmak,1,Vaya Con Dios,1,Video,2,Videolar,1,Website,1,WhatFont,1,Woorank,1,Word Count,1,Wordpress,1,Xiaomi,1,Yabancı Diziler,9,Yabancı Radyo,1,Yardımlaşma,1,Yayın Ayarları,1,Yaz Tatili,1,Yazar Olmak,1,Yazı,2,Yazı Kutusu,1,Yazı Yazmak,1,Yıl Dönümü,1,Yıldız Sıralamalı,1,Yıldızlararası,1,Youtube,1,Ziyaretçi Trafiği,1,
ltr
item
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog: Hayatımız ve Düşüncelerimiz Bir Video ile Değişir Mi?
Hayatımız ve Düşüncelerimiz Bir Video ile Değişir Mi?
Hayatımızın ve düşüncelerimizin bir video ile değişebileceğini anlatan kişisel bir yazı.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUFte1xk6cR8tU3azRa2eAmWvoY30CR4oV75LZBTS0_s-ygky6vTRS4UFyDbRECEuvBH6doDbvwmEA9_D7V-vmM6zzo4RogTiiKfIE9OWoMj2f1yfMJiYum9ru6Z-9ncO86KIe5rI5W7Y/s640/Hayat%25C4%25B1m%25C4%25B1z+ve+D%25C3%25BC%25C5%259F%25C3%25BCncelerimiz+Bir+Video+ile+De%25C4%259Fi%25C5%259Fir+Mi.png
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUFte1xk6cR8tU3azRa2eAmWvoY30CR4oV75LZBTS0_s-ygky6vTRS4UFyDbRECEuvBH6doDbvwmEA9_D7V-vmM6zzo4RogTiiKfIE9OWoMj2f1yfMJiYum9ru6Z-9ncO86KIe5rI5W7Y/s72-c/Hayat%25C4%25B1m%25C4%25B1z+ve+D%25C3%25BC%25C5%259F%25C3%25BCncelerimiz+Bir+Video+ile+De%25C4%259Fi%25C5%259Fir+Mi.png
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog
https://semihkececioglu.blogspot.com/2016/09/hayatimiz-ve-dusuncelerimiz-bir-video-ile-degisir-mi.html
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/2016/09/hayatimiz-ve-dusuncelerimiz-bir-video-ile-degisir-mi.html
true
3247702708061337910
UTF-8
Tüm yazılar yüklendi. Hiçbir yazı bulunamadı. Tümünü Gör Devamını Oku Yanıtla Yanıtlamaktan Vazgeç Sil Yazan: Ana Sayfa Sayfalar Yazılar Tümünü Gör BENZER YAZILAR Etiket Arşiv Ara Tüm Yazılar Bulunamadı Geri Ana Sayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisas Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis Mayıs Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara şimdi 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago 5 haftadan uzun bir süre önce Takipçiler Takip Et Premium STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm kodları kopyala Tüm kodları seç Tüm kodlar kopyalandı Çalışmazsa CTRL+C kombinasyonunu kullan Table of Content