Kişisel Bloglarda Başarı Nedir, Ne Değildir?

Kişisel bloglarda başarının ne demek olduğunu ve olmadığını anlatan kişisel bir yazı.

Kişisel Bloglarda Başarı Nedir, Ne Değildir?

Kişisel blog yazarlarını ilgilendiren bu konuya değinmek ve fikirlerimi sizlerle paylaşmak adına yazıma devam ediyorum. Eminim ki birçok kişi blog üzerindeki "başarı" kavramını yanlış tanımlıyor ve ona göre hareket ediyor. İlk olarak şunu belirteyim; 

Başarı tek tarafın faydalanacağı bir şey değildir. Kişisel bloglarda asıl başarı, hem blog yazarının hem de blogu takip eden kişilerin faydalanmasıdır. Merak etmeyin, örneklerle demek istediğimi daha açık bir şekilde sizlere aktaracağım. Bu arada yazdıklarımı kabul etmeyebilirsiniz, ben yine de fikirlerimi yazmaktan çekinmeyeceğim.

İlk olarak başarı, Alexa sıralamasında üst sıralarda olmak değildir. Kimilerine göre yanlış bir algı oluşturuyor ve Alexa verisine göre kendisinin ya da diğer blog yazarlarının durumunu başarı ya da başarısızlık olarak nitelendiriyor. Başta forumlar olmak üzere birçok yerde böyle düşünceler içerisinde olan kişiler ile karşılaşmak olası. Alexa yalnızca kendi kafasına göre web sitelerini sıralayan bağımsız bir şirket. Kime ve neye göre sıraladığı meçhul.

Başarı, Google'da ilk sıralarda bulunmak değildir. Şöyle söyleyeyim; size Google'da ilk sırada olan bir site verseler ve ne size ne de başkalarına faydası olmayacaksa ne yapasınız ki bu siteyi? Ya da diğer kulanıcılar ne yapsın? Bu arada ilk sıraya yerleştikten sonra ise bir garantisi yok ki! Birçok SEO ayarlamaları ve taktikler ile boş bir blogu bile ilk sıralara çıkarmak mümkün. Her neyse anlatmak istediğimi anladınız siz.

Başarı, yazılarınıza tonlarca yorum gelmesi değildir. Yorum sadece diğer kullanıcıların yazınız hakkında olan bir fikridir. Ha demiyorum ki, yorumlar değersiz bir şey. Tabi ki değerli ama sayısının az ya da çok olması, başarı ya da başarısızlık değildir. Bu sebeple üzülmeye ya da sevinmeye gerek yok. Başarı bilmem ne değildir diye paragraflarca yazı yazabilirim fakat, yazıyı uzatıp sizi de sıkmayayım ve kendimce kişisel bloglarda başarının ne olduğuna kısaca değineyim.

Bana göre kişisel bloglarda başarı, yukarıda dediğim gibi hem yazarın hem de ziyaretçinin faydalanacağı bir şekilde olmalı. Bir bilgilendirici yazınız olsun ve bununla beraber Google ya da Alexa sıralamalarınız yukarılarda olsun. Fakat bu yazınızdan kimse faydalanmasın hiç iyi olur mu? Tabi ki olmaz.

Fakat son sırada bile olsanız, yazdığınız yazıdan bir kişi bile faydalandığında asıl başarıya ulaşmışsınız demektir. Önemli olan ziyaretçinin faydalanması. Ha ziyaretçi demişken şunu da söyleyeyim; ziyaretçiden daha çok takipçi önemlidir aslında. 100 tane ziyaretçiniz olacağına 10 tane takipçiniz olsun daha iyi. Neden mi? Ziyaretçi bir kez gelir, çeker gider. Fakat takipçi öyle midir? Sık sık blogunuza göz atar, sayfaları tek tek dolaşır, "Bakalım bu gün ne yazmış?" düşüncesiyle tekrar tekrar blogunuza bakar. Adı üstünde takipçi! 

Yazılarla beraber insanlara faydalı bir şeyler aktardığımızda bizler de kazanım elde edebiliyoruz. Bu kazanım kavramını, kimileri para olarak algılayabilir, kimileri ise insanlara vermiş olduğu bilgiler sonucu mutluluk hissiyatı olarak da algılayabilir. Kim nasıl isterse! İnsanlara faydalı bilgiler aktarmanın sonucunda, birilerine bir şeyler öğretmenin mutluluğu ve okuyanın da bir şeyler öğrenmesi sizce de başarı değil midir?

Yorumlar

Blogger: 36
  1. Yazdıklarına katılıyorum Semih kardeş. Ben Google'da arama yaptığımda bir blogdan faydalanıyorsam bu güzel bir şey ama çoğunlukla o blogu unutuyorum, yeni yazılarını da takip etmiyorum. Dediğin gibi düzenli takip edilmek daha önemli galiba. Selametle ⭐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten yazılar bizlerin faydalanması için yazılıyor. Sizin yaptığınız kendinize, takip etme zorunluluğunuz da yok ki zaten. Ama düzenli takip edilmek gerçekten önemli.

      Sil
  2. Tamamen doğru okuduklarım. Popülarite ve kalite eş anlamlı değil. Kalite demek nitelik demek. Bu da iyiyse başarı demek.

    Bir ölçütü var mı diye hep merak etmiştim blog başarı değerlendirmesinin. Gerçi bloglar izleyici sayısıyla değil içeriğiyle başarılı ya da değil her aklı selimce tartılabileceği gibi. İzleyici sayısının.

    Verimlilik, başka bir şey. Yalnızca bir düzine kişi ilgilense bile bir blogla o bir düzine kişi kullanbileceği bilgiler edinebiliyor, nitelikli yazı okuyorsa zaten başarı ortadadır.

    Çok güzel yazı için çok teşekkürlere. Böyle bilgilendirmeleri beğeniyle okuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte popüülarite ve kalite arasındaki ince çizgiyi ayırt edebilmek önemli. İzleyici sayısı dediğiniz nedir ki? Sadece bir sayıdan ibaret. Beğenmenize sevindim, ara ara bu tür yazılar yazarım o zaman.

      Sil
  3. Kişisel blog da başarı dediğin gibi kişiye göre değişir. İşi çok fazla maddiyata dökmemek lazım. Ben blog aleminden çok yararlandım. Şans eseri rastlayıp öğrendiğim fazlaca bilgi oldu ve bu blogların bana çok faydası olduğunu düşünüyorum. Bilgiye ulaşmak artık kolay ve kendi oluşturduğumuz bilgiyi de doğru şekilde sunmalıyız. Seo bunun için önemli. Elimdeki bir bilgiyi bir kişiye ulaştırmak yerine binlerce kişiye ulaştırmayı tercih ederim :) Bunu yapmakta uğraş gerektiriyor. Takipçinin ziyaretçiye göre daha iyi olduğu konusunda da katılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece siz değil, ben dahil birçok kişi bloglar üzerinden bilgiler elde ediyor ve fayda sağlıyor. Zaten ben SEO yapın ya da yapmayın diye bir şey söylemedim. Ziyaretçiye fayda sağlamayacaksa yapmanın bir anlamı yok demiştim. Yoksa ben de SEO ayarlamaları ile yazılarımın daha çok kişiye ulaşmasını sağlıyorum. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  4. Çok iyi anlatmışsında ben çok cahil olduğum için genelde fikir alıyorum diğer bloglardan nasıl olur ?
    Ne yapabilirim diye ?
    Pek insanlara bilgi verdiğim söylenemez 😥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahilim diye kendinize haksızlık etmeyin, öğrenebilirsiniz. Hatta bana da Blogger ile ilgili aklınıza şeyleri sorabilirsiniz. Blogunuza göz attım da izlediğiniz filmlerden vs. bahsetmişsiniz. Bu da bir bilgidir. Bilgiyi sadece bir şeyin tanımı ve açıklaması olarak algılamamak lazım.

      Sil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş ne yapalım takip etmeyenleri bağlayalım mı:) gelip her gün yorum yapıyor takip etmiyor ne yazayım ona yoruma yarın beni takip etmessen gelme mi diyeyim:) herkese olduğu gibi saygı duymayı öğrendim belki takipçi olmayı bilmiyor belki gizli olmak istiyor ,belki beni okuyor ama sevmiyor:)
    herkesi olduğu gibi çok seviyorum ,ne yaparlarsa kabulum, isteyen yorum yapsın isteyen takip etsin isteyen bakıp çıksın. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen olaya çok farklı bir bakış açısından bakıyorsun :D Olur mu öyle? İsteyen bakıp çıksın da ne demek? Yine de siz bilirsiniz. Bana biraz ilginç geldi.

      Sil
    2. Neden ilginç bir yazı okudun haydi illa takip etmi diyelim belkide bloğu bile yoktur. Gelir bakar beğenmez çıkar bloğa bir kere girdin çıkamazsın mı diyelim . Buda bana ilginç geliyor.:》

      Sil
    3. Benim anlatmak istediklerim bu değildi, farklı yorumlamışsınız :)

      Sil
  6. İnsanlar bloglarda yazılanı değil anlamak istedikleri şeyleri görürler sadece canlı olarak göstermek istedim . Bilgi bu işte sizin yazdığınız değil okuyucunun gördüğü algıladığıdır. Çok saçma gibi gördüğümüz bir yazıdan bile dersler çıkaranlar var Başınızı şişirdim☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyucu benim yazmak ve anlatmak istediğimi kendi istediği gibi anlarda benim o yazıyı yazmamın amacı nedir ki? Ne demek başınızı şişirdim, yok öyle bir şey 😂

      Sil
  7. Semih. Bu son zamanlarda blogların bir takım uygulamalarla kaçıncı sırada oldukları konusu çok geçiyor. Ben yaşım ve aklımın doğrultusunda anladıklarım ve bir de blogculuğun ne demek olduğunun açıklamalarına baktığımda bunun yurt dışında hakiki manasına oturduğunu ve saygı duyulan bir aktivite olduğunu öğrendim.
    Kafalarımızı kuma gömercesine sitemize kapanmak diye bir şey olmamalı. Ben tarafsız, ön yargısız bir yol izliyorum genelde. Meraklarım doğrultusunda ve eksik olduğum konularda takiplerim sürüyor. Reklam, ne de sıra endişesine düşmeye ne yapım müsait, ne de anlamak dahi istemem.
    Düzen, çalışkanlık, alçak gönüllülük, samimiyet ki çabuk anlıyorum yazı dilinden. İşte tercihlerim bu yönde oluyor. Genç olmana rağmen bunları düşünüp yazmanı takdirle karşıladım. Başarı dileklerimle .Ece ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alexa sıralaması memleket meselesine döndü artık. Düşük olan daha iyidir, yüksek olan daha kötüdür havası var. Dediğiniz gibi yurt dışında böyle şeyler daha fazla. Saydığınız özellikler olduğu taktirde sıralamanın pek bir önemi kalmıyor ve sıralamada istemeden de olsa iyi yerlere geliyorsun. Ben de zaman ayırıp bu yorumu yaptığınız için teşekkürler karşılıyorum 😂

      Sil
    2. Ne demek Semih, teşekküre gerek yok oğlum. Ben tamamiyle iyi niyetle yazdım.Bayağı yorum var.Seni teknoloji konusunda okuyamıyorum, zira zerre anlamıyorum. Sıralama işini hele hiç anlamıyorum. Tabii ki takip edilmek kimi memnun etmez ki ?Ama yazmanın dışında yolları nedir gerçekten bilmiyorum.Okunmak mutlu eder insanı yaşı kaç olursa olsun.

      Sil
  8. Çok yerinde tespitler Semih, katılıyorum bende. Önce nitelik ve kişisel tatmin olmalı. İnsan yaptığı işten zevk almalı ve karşı tarafa bir şeyler kazandırabilmeli. Google, Alexa gibi kuruluşlar tarafından sunulan başarı kriterlerini ve sıralamaları bende çok önemsemiyorum. İnsanlar bir sıralamanın derdine düşmüş, internet çöp site ve içeriklerle dolu. Neticede, insan kendi başarı kriterlerini kendisi koymalı ve mümkün olduğunca sürekli kendini geliştirmek üzerine yoğunlaşmalı. Sonrasında bir şekilde getirisi olacaktır mutlaka diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğunluktan ilgilenemedim bile, kusura bakmayın geç yanıtladığım için. Dediğiniz gibi başarı kriterlerini kendimiz koyup kendimizi geliştirmeliyiz. Yazdıklarınıza ve düşüncelerinize tamamen katılıyorum. Dilerim yaptığımızdan zevk alır ve karşı tarafa bir şeyler kazandırabiliriz.

      Sil
  9. Güzel tespitler.. Rahatça okunacak ve faydalı olabilecek yazılar yayınlamak işte başarı bence bu. Popüler olacağım diye kaliteden ödün vermemektir. Ayrıca yorum kısmında da haklısın nedeni ise ben bunu beğendim sayfama beklerim diye yorumlar geleceğine hiç gelmesin daha iyi. Sadık takipçilerin olduktan sonra gerisi boş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her harfinize katılıyorum. İşte "başarı" kelimesi kişiden kişiye değişiyor. Kimimize göre bu yorumdaki gibiyse kimilerine göre çok daha farklısı. Bu güzel yorumun için de teşekkürler.

      Sil
  10. Selam Semih, söylediklerine kesinlikle katılıyorum. Başarıhı istatistik ile ölçmek doğru değil. Başarılı blog yazarı: yaşamdan aldıklarını, kendine, hayal dünyasına dair olan şeyleri içtenlikle eksettiren kişiye denilir. Piyasadaki "başarılı blog, blog yazmanın sırları" gibi yazıları okumadan önce mide ağrısından kurtulmak için antiasit almak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle yazıları görünce okumuyorum bile, acaba başarı kavramını kime ve neye göre nitelendiriyorlar? Her neyse ben de sizin söylediklerinize aynen katılıyorum. Teşekkürler.

      Sil
  11. Merhaba,

    Faydalı bir paylaşım olmuş, kaleminize sağlık :) Bence de sıralamanın pek önemi yok, açıkçası o bahsettiğiniz sitelerden de anlamam sıralama konusunda. Bence önemli olan dediğiniz gibi okuyanların bir şeyler fark edebilmesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi sizin gibi hiç anlamamak. Bence de sıralamanın bir önemi yok. Dediğiniz gibi okuyanlar bir şey öğrendikten sonra gerisi önemli değil.

      Sil
  12. Kişisel bloglar artık biraz kurumsal kafada olmasa başarı gelecekte para biraz kötü etkiliyor insanları. Bana göre başarı aslında temelinde yaptığı, tanıştığı dostluklarla alakalı, blogum kapatacaktım fakat bunu engelleyen bu oldu. Çok güzel yazı olmuş, eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaan paranın ne önemi var? Dediğiniz gibi dostluklar olduğu sürece başarılar devam edecektir. Ne de iyi yapmışsınız kapatmamakla. Devam edin, bırakmayın.

      Sil
  13. Başarı her şeye endeklenmiş olunca bazıları ha bildiginiz tv krşısındaki reklam verenler gibi Tüm ürünleri tanıtması yazması bir süreden sonra ister istemez sıkılıyorsun bana öyle oluyor Birde Herkesi kapsamıyor ama Kanalıma gelin Kanalıma durumlarıda biraz artık sıkmaya başladı. Bazen akışa bırakmak gerekli diye düşünüyorum. Kastıkça olmuyor Tecrübe ile sabit paylaşımın Harika....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir zaman dediğiniz saçmalığı yapmadım. Bir de kendinizde başka yorum yapılan blogun sahibini de düşünmek gerekir. Şahsen ben rahatsız oluyorum ama anlayışla karşılıyorum. Fakat herkes böyle olmayabilir, bir süreden sonra dediğiniz gibi sıkıyor. Kasmaya ne gerek var ki?

      Sil
    2. Sanırım Bu yotube kanalları ücret alınıyor galiba benim çıkardığım sonuç Kanalıma gelin durumları o Genele söylemiyorum bazıları Sanırım kasma durumu bende şöyle oldu yazmalıyım konu bulmalıyım Blogları takip etmeliyim tüm yazıları hemen cevapla malıyım Blogu aktif tutmalıyım Yazmıştım zaten bu konuyu Bloğumda bir süreden sonra eror verdim zaten. planı program bana göre değil biraz akışa bırakınca ohh dedim

      Sil
  14. Okuyan, araştıran, karşılaştıran ve bir şeyler edindiğiniz, bilgi sahibi olan youtuber,leri takdir etmemek imkansız. Ben videolarda amaçlanan şeye ve verilene bakarım. Bu konuda Mustafa Sönmez kardeşimin videolarında merak ettiğim bir çok şeyin cevabını buluyorum. Yaradılışımız ve yansımalarından daha önemli bir şey olmadığını düşünüyor ve kainattaki yerimizi ondan öğrenmek bana değişik bir bakış açısı kazandırıyor. Semih, arkadaşlar fikirlerini ne güzel beyan etmişler. Çok güzel bir bilgi alışverişine vesile olduğun için tekrar teşekkürler. Sağlıcakla oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Abi'nin videolarını ben de beğeniyorum, keyifle izliyorum, faydalı içerikler paylaşıyor. Evet, açıkçası beklemiyordum böyle bir fikir alışverişini. Ama dediğiniz gibi çok güzel oldu. Asıl ben teşekkür ederim, üşenmeyip böylesine bir yorum yazdığınız için.

      Sil
  15. Başarı tamamen insanlara nasıl yararlı bilgiler aktarabildiğiniz ile ilgilidir. Arama motorları için yapılan çalışmalar, hiçbir zaman kalıcı olmamakla birlikte ziyaretçilerin de sadakatini kazanamazsınız. Makale için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, konuyu çok güzel bir şekilde özetlediniz galiba.

      Sil
  16. 2016 da yazılmış bir yazı ve işin ilginç tarafı kesinlikle katılıyorum. Bu nedenle kendi bloğumu sorguya çekiyorum. Sanırım çok çok düşük bir puan alacam bu konuda paylaştıklarım kimin ne işine yarasın ki sizce de öyle değil mi Sanırım bunu iyice düşünüp bloğuma farklı bir yol çizmem gerekiyor.
    Bloğumu gördünüz acaba size göre nasıl bir yol izleyebilirim çünkü benden bin kat daha fazla tecrübelisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumun derinliklerindeki bir yazıyı bulup, yorumladığınız için teşekkür ederim öncelikle. Şimdi fark ediyorum ki bu yazımda bazı eksiklikler var. Karşılaştığım birkaç duruma sinirlenip eksik ya da hatalı yazmış olabilirim. Eğer keyif alıyorsanız, en azından bir kişiye dokunabiliyorsanız problem yok. Blogunuzu seviyorum.

      Sil

Ad

1. Cilt,1,100,1,1080P,1,11.22.63,1,12 Kızgın Adam,1,2018,1,4. Sezon,1,44. Çocuk,1,A Thousand Kisses Deep,1,Aksiyon Filmleri,3,Alcatraz'dan Kaçış,1,Alexa,2,Amelie,1,Analiz,1,Android,14,Android Haberleri,1,Android İpuçları,2,Android Uygulamaları,10,Animasyonlu İndirme Butonu,1,Anket,1,Antonio Banderas,1,Antremanlarla Matematik,1,Apk,2,Apk İndir,2,Arama Açıklaması,1,Arama Motorları,1,Araştırma,1,Arı,1,Ayrton Senna,1,Bana Dair,76,Base,1,Başarı,1,Başlık Efekt,1,Blog,2,Blog Keşif Etkinliği,1,Blog Nasıl Açılır?,1,Blogger,58,Blogger Eklentileri,18,Blogger Eklentisi,1,blogger haberleri,1,Blogger İpuçları,18,Blogger İstatistikler Widget'ı,1,Blogger Nedir,1,Blogger Sayfa Kaydırma Efekti,1,Blogger Sorunları,1,Blogger Tavsiyeleri,1,Blogger Temaları,6,Blogger Widget'ları,7,Blogger Yedekleme,1,Boks,1,Buton,2,camera,1,Can Dostum,1,Checker Gmail,1,Child 44,1,Chroma Keyboard,1,Cillian Murphy,1,Clev Note,1,CSS,2,Deadpool,1,Deadpool İndir,1,Diğer Kategoriler,10,Dinlediklerim,5,Dives İkon,1,Dizi,1,Dizi Replikleri,1,Drama Filmleri,3,Drop Caps,1,Duvar Kağıtları,1,Düşünce,1,Editörün Seçtikleri,4,Eklenti,2,Elementary,1,Etkileşim,1,Etkinlik,1,exi2.net,1,Fabrizio De André,1,Facebook,1,Film,6,Film İncelemesi,1,Film Puanlama,1,Film Replikleri,2,Filmler,6,First Character,1,First Letter,1,Flat İcon,1,Font,1,Forever,1,Formula 1,1,Forrest Gump,2,Frank Sinatra,1,Fringe,3,Galeri,5,Gary Oldman,1,Geçmişin Gölgesinde,2,Gerilim Filmleri,2,GetSiteControl,2,Google,2,Google Chrome,2,Google Fonts,1,Google Friend Connect,1,Google Plus,1,Google+,1,Google+ Toplulukları,1,Görsel,2,Guadalupe Pineda,1,Hayal Gücü Yüksek Sorular,1,Hayat ve Düşünce,1,Historia De Un Amor,1,HTML,2,Hugh Jackman,1,Instagram,1,Intoucheables,1,İcon,1,İkon Paketleri,1,İndex,1,İndir,4,İndirme Butonu,1,İnfografik,1,İstatistikler,1,İzlediklerim,20,Kalıcı Bağlantı,1,Kaliteli Blogger Eklentileri,1,Kaptan Amerika Kahramanların Savaşı,1,Kim Bu Semih,1,Kimdir,1,Kingsman: Gizli Servis,1,Kişisel Blog,9,Kişisel Yazılar,43,Kitap,1,Kullandıklarım,5,Launcher,1,Leonard Cohen,1,Logan,1,Logo Efekt,1,Lost in Translation,1,Material,2,Material Design,3,MeloCloud+ Music Player,1,Meta Açıklaması,1,Mijia Quartz Watch,1,Mim,10,Minimal Design,1,Mobil,2,Mobil Uyumlu Blogger Temaları,1,Muhammad Ali,1,Muhammad Ali Sözleri,1,Muhammad Ali'nin Hayatı,1,Müzik,7,Müzisyen,1,Nah Neh Nah,1,Nasıl Yapılır,5,Nasıl Yapılır?,3,Nedir,3,OGInstagram,1,Okuduklarım,2,Osmia Avosetta,1,Önemi,1,Öp Evlen Uçurumdan At,1,Özel Başlık Etiketleri,1,Paris'te Gece Yarısı,1,Paylaşım,1,PC,2,PC Uygulamaları,1,Peaky Blinders,2,Peppino Gagliardi,1,Pocket,1,Popüler Yayınlar,1,Radiogram,1,Radyo,1,Renato Carosone,1,Replikler,2,Repo Men,1,Resim ve Video,1,Resimli İndirme Butonu,1,Responsive,2,Robots txt,1,Rodrigo Amarante,1,Romantik Filmler,1,Root,2,Satın Aldıklarım,1,Schindler'in Listesi,2,Scroll Smooth,1,SEO,3,SEO Ayarları,1,Shareaholic,1,Shareit,2,Sherlock,3,Sherlock Holmes,1,Sıralama,1,Sinema,1,Site Haritası,1,Social Meter,1,Sosyal Medya,2,Soundcloud,1,Sözler,1,Spor,1,Sting,1,Tasarım,1,Tavsiyelerim,1,Teknoloji,1,Tema,1,Template Clue,1,The Blacklist,1,The Mentalist,2,The Mentalist Replikleri,1,The Pianist,1,Tom Hardy,2,Tozlu ve Yıkık Blog,1,True Detective,2,Tuyo,1,TVShow Time,2,Uygulama,1,Ücretsiz İkon,1,Üst Sıralara Çıkmak,1,Vaya Con Dios,1,Video,2,Videolar,1,Website,1,WhatFont,1,Woorank,1,Word Count,1,Wordpress,1,Xiaomi,1,Yabancı Diziler,9,Yabancı Radyo,1,Yardımlaşma,1,Yayın Ayarları,1,Yaz Tatili,1,Yazar Olmak,1,Yazı,2,Yazı Kutusu,1,Yazı Yazmak,1,Yıl Dönümü,1,Yıldız Sıralamalı,1,Yıldızlararası,1,Youtube,1,Ziyaretçi Trafiği,1,
ltr
item
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog: Kişisel Bloglarda Başarı Nedir, Ne Değildir?
Kişisel Bloglarda Başarı Nedir, Ne Değildir?
Kişisel bloglarda başarının ne demek olduğunu ve olmadığını anlatan kişisel bir yazı.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhDV5LIPfJq-ASfe80kiQI1_EDn0FKQQKuTNpLoong5gsBQghVCXXw5F8tJJggNLWus11Tq9Y2wBOMdZBMI2anRB5jKZpdMjyDKK08VDITwKnlRVAW3qx4BpGL-_bVEGS8xHh6MTHngNpM/s640/Ki%25C5%259Fisel+Bloglarda.png
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhDV5LIPfJq-ASfe80kiQI1_EDn0FKQQKuTNpLoong5gsBQghVCXXw5F8tJJggNLWus11Tq9Y2wBOMdZBMI2anRB5jKZpdMjyDKK08VDITwKnlRVAW3qx4BpGL-_bVEGS8xHh6MTHngNpM/s72-c/Ki%25C5%259Fisel+Bloglarda.png
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog
https://semihkececioglu.blogspot.com/2016/09/kisisel-bloglarda-basari-nedir-ne-degildir.html
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/2016/09/kisisel-bloglarda-basari-nedir-ne-degildir.html
true
3247702708061337910
UTF-8
Tüm yazılar yüklendi. Hiçbir yazı bulunamadı. Tümünü Gör Devamını Oku Yanıtla Yanıtlamaktan Vazgeç Sil Yazan: Ana Sayfa Sayfalar Yazılar Tümünü Gör BENZER YAZILAR Etiket Arşiv Ara Tüm Yazılar Bulunamadı Geri Ana Sayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisas Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis Mayıs Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara şimdi 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago 5 haftadan uzun bir süre önce Takipçiler Takip Et Premium STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm kodları kopyala Tüm kodları seç Tüm kodlar kopyalandı Çalışmazsa CTRL+C kombinasyonunu kullan Table of Content