Mim #3: Kim Bu Semih?

Semih Keçecioğlu'nun hayatı hakkında bilgiler.


Yazmayalı bayağı oldu galiba. 5 gündür yazı yazmamışım. Hastalık, üşengeçlik falan derken bu gün yeni bir yazı ile karşınızdayım. İki gündür 12 saatin üzerinde uyudum. Normalin biraz üzerinde galiba. Her neyse +Simurg'un Kalemi'nin başlatmış olduğu bu mime sağ olsun +Serhat Ocak tarafından mimlendim. Çok fazla geçmeden mimi yanıtlamaya karar verdim. Genel olarak kendimi ifade etmeyi pek beceremem ama yapacağız işte bir şeyler. Daha benim hakkımda sayfam yok burada kendimi tanıtacağım :) Yazı biraz uzun olacak, sanırım sıkılacaksınız.

Kim Bu Semih?

21 Mayıs 1999 yılında (Biliyorum %99'unuzdan küçüğüm.) İstanbul'da yaşamamıza rağmen Kastamonu'da doğdum. Doğal olarak memleketim de Kastamonu. 5 kardeşiz ve kardeşler arasında en büyükleriyim. Diğer 4 kardeşimin hepsi kız. (Nasıl bir şanssızlıksa, keşke hiç kardeşim olmasaydı) Burçlarla alakası olan bilir (benim yok) boğa burcuyum ve bazı özelliklerini (anneme göre) gösteriyormuşum. 

İlk yaşadığımız yer İstanbul'un tarihi Balat ilçesiydi. Bebeklik ve çocukluk dönemlerimi bu sokaklarda geçirdim. Hatta bileniniz vardır, Cennet Mahallesi dizisinin çekildiği yerde oturuyordum. (Hep dile getiririm, bir keresinde sokağımızda domates savaşı yapmışlardı ve gittikten sonra temizleme tenezzülünde bulunmamışlardı.) Annemin söylediğine göre çok uslu bir bebekmişim. Çocukluğum ise sokakta taso, kart, futbol ve misket oynamakla geçerdi. Sanırım mahallede en iyi taso oynayan bendim. O zamanki oyun kartları şimdiki gibi Ben 10, Bakugan gibi değildi. Efsane futbolcular olan Oliver Khan, Crespo, Inzaghi, Figo, Mutu, Ronaldinho gibi efsaneleri barındırırdı.

İlkokul dönemi benim için çok başarılı geçti. İstanbul Fatih'te bulunan Fethiye İlköğretim Okulu'nda okula başladım. Enaniyet olsun diye söylemiyorum sınıfın en başarılı öğrencisi bendim. Hatta annem sayesinde okula başlamadan okumayı ve az çok yazmayı öğrenmiştim. Küçükken Fatih'in Çarşamba semtinde gördüğüm bütün dükkan tabelalarını aileme sorar ve ezberlerdim. (Ne günlerdi be.) 

Jet hızıyla geçen yıllardan sonra oturduğumuz yerden taşındık. Bebekliğimi, çocukluğumu, her şeyimi geçirdiğim bu sokaklardan 6. sınıfın sonunda İstanbul'un Başakşehir ilçesine taşındık. Her şey taşındıktan sonra değişti ve daha önce gösterdiğim başarıyı 7. ve 8. sınıfta gösteremedim. SBS'den aldığım 329 gibi dandik bir puanla bir imam hatip lisesine yerleştim. Gerçi hiç çalışmamıştım. Sınav esnasında ise işin ciddiyetinde değildim ve sallamasyon bir şekilde en kısa sürede bitirdim. Şu an ise lise 3. sınıfa gidiyorum ve YGS'ye ağır ağır hazırlanacağım. 

Fazla fotoğraf çekinmediğimden dolayı geçen seneden kalma bir fotoğrafımı atayım isterseniz.
Şubat 2015'ten bir fotoğraf
İsterseniz de çok fazla kullanmadığım Instagram hesabıma göz atarak birkaç tane daha fotoğrafımı bulabilirsiniz.

Spor


Genel olarak spor denildiğinde akla ilk gelen futbol olur. Futbolu severim ve tuttuğum takım Galatasaray. Çok iyi oynayamasam da oynamayı severim. Küçüklükten beri arkadaşlar az çok kalecilik yapabildiğimden hep kaleye alırlar. Taşınmadan öncesi 2 sene Karate eğitimi görmüştüm ve kahverengi 2. kuğuya kadar ilerlemiştim. Taşınmasaydık siyah olurdum herhalde. Bazen de fırsat buldukça bisiklet sürerim. İlk bisikletim okula gitmeden önce hediye gelmişti sanırım. 21 vitesti ve sürmeyi ondan öğrenmeye başlamıştım. Tabi öğrenemedim o ayrı bir şey, boyumun 3 katıydı :)

Teknoloji ve Oyun

Sanırım teknolojiye olan zaafım küçüklükten. Daha bebeklik halimdeki bir fotoğrafta o Nokia'nın efsane antenli siyah telefonunu tutuyordum. Fotoğrafı bulduğum zaman atarım ama bulabileceğimi hiç sanmıyorum. Snake ve Space İmpact oyunu favori oyunlarımdı. Daha sonra babamın yüzlerce lira verip anneme aldığı Motorola v3i modelinde futbol oyunu oynardım, sanırsam Real Football 2006 olması lazım.

Space İmpact'ı kaç kere bitirdim hatırlamıyorum.
Bilgisayar ile evimizde olmamasına rağmen çok erken tanıştım, daha okula gitmiyordum bile. Gerek internet kafelerde gerekse babamın çalıştığı yerde bolca vakit geçirmiştim. Vakit geçirdim derken hunharca oyun oynadım yahu. Daha sonra mıdır? yoksa daha önce midir? bilmiyorum, amcam atari almıştı. Onla da bayağı bir vakit geçirdim, fazlasını hatırlamıyorum.

Benden yaşça büyük kuzenimin evinde Playstation 1 vardı. Efsane oyunlardan olan FIFA 05'i onlar evde yokken oynamaya çalışır, tek kişi nasıl oynayacağımı bilmediğimden dolayı kendi kendime oynardım. Şimdilerde ise oyun benim için vazgeçilmez olan şeylerden. GTA serisi, CS 1.6, FIFA ve PES serisi, Mafia, Godfather, Call of Duty, Medal of Honor gibi oyunları oynamaktayım.

Film ve Müzik


Film izlemeye ilk ne zaman başladım hatırlamıyorum ama izlemeyi severim. Fakat yabancı film ve diziler önceliğimdir. Aynı şeyi müzik için söyleyemeyeceğim. Küçüklükten beri müzikten nefret etmişimdir. İlkokulda rehber öğretmenimin yaptığı analizlerle de müziğe ilgim olmadığı anlaşılmıştır. Şimdilerde ise yavaş yavaş dinlemeye başladım işte. Film ve dizilerdeki gibi yabancı müzikler önceliğimdir.

Fobiler ve Hobiler

Sanırım benim fobim yok ama çok yüksekte iken aşağıya bakınca bi ellerimle ayaklarım elektrik çarpmışa döner. Hobilerim arasında ise oyun oynamak, oyun oynamak ve yine oyun oynamak var. Ayrıca yeni edindiğim alışkanlık, film ve yabancı dizi izlemek hobilerim arasına girmeye adaydır.

Son Sözler

Öncelikle beni mimleyen +Serhat Ocak'a teşekkürler. Blogumda bulunan en uzun yazı bu oldu sanırım. Ayrıca parantez içerisinde neden bu kadar fazla yazı yazmışım bilemiyorum. Beni daha iyi tanımanız açısından kendimden bahsettim. Sıkılmadan okuyan olduysa ne mutlu bana. En kısa sürede yeniden 'Hakkımda' sayfasını oluşturmayı düşünüyorum. Fazla kişi tanımadığımdan dolayı buradan (kabul edeceklerse+Oktay Yenitürk ve +Emre Yildirim'ı mimliyorum.

Yorumlar

Blogger: 29
  1. Seni daha iyi tanıdığım için mutlu oldum . Kastamonulu olman da brnim için ayrı bir güzellik

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş seni daha yakından tanıdığıma sevindim. Ben mario oynardım atarimiz vardı kasetler falan. Güzel günlerdi. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzyılın yalanı 999.999 oyun bir arada görseli olan kasetlerdi. Mario'yu kim oynamaz?

      Sil
  3. Tasoları hatırlıyorum.Oğlum da oynardı, biriktirir, üter, ütülürdü :) Hey gidi günler hey!
    İsminin ağırlığından yaşının bu kadar genç olacağını düşünmemiştim doğrusu.Gayet samimi bir anlatım.Bu arada Halkalı'da oturuyorum ben kızım ve torunumla.Ben bu mimi, Simurg'un kaleminden beni mimlemesi üzerine cevaplamış ve senin gibi çok kişiyi tanımadığım ve kırılan olur diye her bloggera tavsiye etmiştim.Aslında gerçekten birbirimizi tanımak için bir fırsat.
    O senelerde Fatih'in meşhur Çarşamba Pazarı'na çok çıkmışlığım vardır. Fındıkzade'de oturuyordum,ablam ise pazara yakın şu an ismini hatırlayamadığım caddede.Belki annenle gezerken kim bilir aynı yerlerden yanyana geçmişliğimiz vardır.Sana başarılar diliyorum Semih.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve başarı dilekleriniz için teşekkürler. Dediğiniz gibi birbirimizi tanımak adına gayet güzel bir etkinlik. İsmini hatırlayamadığınız cadde Fevzipaşa Caddesi olabilir mi?

      Sil
    2. Akdeniz Caddesi'ymiş Semih, google'dan baktım.İyi akşamlaar :)

      Sil
    3. Size de iyi akşamlar. Orayı biliyorum.

      Sil
  4. Semih ben keyifle okudum mim yazını ve seni daha yakından tanıdığıma memnun oldum.
    Tasolar, oyunlar, hatıralar... Okurken ben de gittim çocukluğuma.
    Yaş elbette bir anlamda belirleyicidir ama önemli olan insanın duruşudur, söyledikleridir ve yaptıklarıdır.
    Ben de Küçükçekmece'de oturuyorum. Başakşehir taraflarına bir kaç kez işim düştü, yeni yerleşim yerleri tabi oralar, uzak ve karışık geliyor bana. :D
    Balat gibi bir yerden oralara gitmek, alışmak zor olmuştur diye tahmin ediyorum.
    Oyunları ben de severdim, aslında hala da severim ama bir zamandan sonra sorumluluklar artıyor ve vakit ayıramıyor insan. Yani tadını çıkar, bol bol oyna, kitap okumayı da ihmal etme derim. :)
    Bakarsın bir gün bir şekilde karşılaşırız, seni daha yakından tanımayı, sohbet etmeyi de isterim. Hayatında mutluluklar ve başarılar dilerim.
    Mimi kabul edip yazdığın için de ayrıca teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuz için teşekkürler. Başakşehir göre İstanbul'dan bağıms, ızalakası olmayan bir yer gibi. Alışmak zaman aldı ama eski oturduğum yere uğradığım zaman da "Ben burada nasıl yaşamışım?" diye kendi kendime sormuyor değilim. Biliyorsun ben pek kitap okumam ama tavsiyene uyacağım. Tanışmak, sohbet etmek gibi şeyleri ben de isterim. Mimlendiğim zaman yazma zorunluluğu hissediyorum ben tabi ki de kabul edeceğim.

      Sil
  5. Yaş tahmininde bulunmak istedim fakat tutturamadım, gerçekten bir yirmi tahmin ediyordum :) Balat, Fatih güzel yerler tekrar oralarda yaşama şansın olur umarım. Mim içinde ayrıca teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler. Yok be abi ne yirmisi. Daha on sekizden geçen hafta gün aldım :)

      Sil
  6. Tanıtıcı bir yazı olmuş!:))

    YanıtlaSil
  7. Seni daha fazla tanıdığıma sevindim Semih :)

    YanıtlaSil
  8. Semih seni yakından tanıdık kardeşim en çok şu paylaştığın space impact oyununu görünce duygulandım çocukluğumuzun oyunu ya :) bu arada sana facebooktan yazdım geri dönüş yap kareşim :)

    YanıtlaSil
  9. Bayaaa tanıtıcı olmuş:) memnun oldum...

    YanıtlaSil
  10. Seni tanımak güzeldi

    YanıtlaSil
  11. Ben de okurken hiç sıkılmadım, çok keyifli bir yazı olmuş. Seni tanıdığıma çok sevindim, eline sağlık :)) Bu arada o ygs-lys denen süreci yakın zamanda atlatmış biri olarak sana şimdiden başarılar dilerim, çalışma programı, tercihler vs. yardım edebileceğim herhangi bir nokta olursa seve seve yardımcı olabilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum ve ilginiz için teşekkürler. Yardıma ihtiyacım olduğunda soru soracağımdan emin olabilirsiniz.

      Sil
  12. Sonuna kadar okuyanlardanim ben de. Cennet mahallesi haberi. Çok yakışıklısın bu arada kardeş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler. Yok be ne yakışıklısı :D

      Sil
  13. Merhaba Semih, seni tanıdığıma memnun oldum :) Ayrıca senin yaşın çok küçük olmasa da bloggerlığa erken yaşta başlaman güzel ve yayınlarında gayet hoş okunası yazılar. Güzel bir blog havası oluşturmuşsun. Ayrıca ben nedense, kendimden yaşça küçük ve başarılı kişileri kıskanıyorum :) Maşaallah diyeyim nazar değmesin :) Başarılar dilerim blog hayatında da. Ve bu arada PES'te rakip tanımam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, 2 senedir Blogger ile uğraşıyorum. Çok da başarılı olduğum söylenemez ama bir şeyler yapıyoruz işte. Yorumunuz ve başarı dilekleriniz için teşekkürler. Ben fazla iyi oynayamam zaten PES'i iddialı değilim :D

      Sil
  14. Daha yakindan tanidigima memnun oldum. Istanbul un çok güzel yerlerinde yasamisin. 12 saat uyku olayini çoook kiskandim. Benim çocuklar 6-7saat uyutsa ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
  15. Selamlar herkese) Blogunla ilgilendim, ne yalan söyleyeyim güzel bir blog yaratmışsın.
    Belki benim de bloguma bakmak istersiniz
    https://www.lovotra.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler. Blogunuza uğrayacağım.

      Sil

Ad

1. Cilt,1,100,1,1080P,1,11.22.63,1,12 Kızgın Adam,1,2018,1,4. Sezon,1,44. Çocuk,1,A Thousand Kisses Deep,1,Aksiyon Filmleri,3,Alcatraz'dan Kaçış,1,Alexa,2,Amelie,1,Analiz,1,Android,14,Android Haberleri,1,Android İpuçları,2,Android Uygulamaları,10,Animasyonlu İndirme Butonu,1,Anket,1,Antonio Banderas,1,Antremanlarla Matematik,1,Apk,2,Apk İndir,2,Arama Açıklaması,1,Arama Motorları,1,Araştırma,1,Arı,1,Ayrton Senna,1,Bana Dair,76,Base,1,Başarı,1,Başlık Efekt,1,Blog,2,Blog Keşif Etkinliği,1,Blog Nasıl Açılır?,1,Blogger,58,Blogger Eklentileri,18,Blogger Eklentisi,1,blogger haberleri,1,Blogger İpuçları,18,Blogger İstatistikler Widget'ı,1,Blogger Nedir,1,Blogger Sayfa Kaydırma Efekti,1,Blogger Sorunları,1,Blogger Tavsiyeleri,1,Blogger Temaları,6,Blogger Widget'ları,7,Blogger Yedekleme,1,Boks,1,Buton,2,camera,1,Can Dostum,1,Checker Gmail,1,Child 44,1,Chroma Keyboard,1,Cillian Murphy,1,Clev Note,1,CSS,2,Deadpool,1,Deadpool İndir,1,Diğer Kategoriler,10,Dinlediklerim,5,Dives İkon,1,Dizi,1,Dizi Replikleri,1,Drama Filmleri,3,Drop Caps,1,Duvar Kağıtları,1,Düşünce,1,Editörün Seçtikleri,4,Eklenti,2,Elementary,1,Etkileşim,1,Etkinlik,1,exi2.net,1,Fabrizio De André,1,Facebook,1,Film,6,Film İncelemesi,1,Film Puanlama,1,Film Replikleri,2,Filmler,6,First Character,1,First Letter,1,Flat İcon,1,Font,1,Forever,1,Formula 1,1,Forrest Gump,2,Frank Sinatra,1,Fringe,3,Galeri,5,Gary Oldman,1,Geçmişin Gölgesinde,2,Gerilim Filmleri,2,GetSiteControl,2,Google,2,Google Chrome,2,Google Fonts,1,Google Friend Connect,1,Google Plus,1,Google+,1,Google+ Toplulukları,1,Görsel,2,Guadalupe Pineda,1,Hayal Gücü Yüksek Sorular,1,Hayat ve Düşünce,1,Historia De Un Amor,1,HTML,2,Hugh Jackman,1,Instagram,1,Intoucheables,1,İcon,1,İkon Paketleri,1,İndex,1,İndir,4,İndirme Butonu,1,İnfografik,1,İstatistikler,1,İzlediklerim,20,Kalıcı Bağlantı,1,Kaliteli Blogger Eklentileri,1,Kaptan Amerika Kahramanların Savaşı,1,Kim Bu Semih,1,Kimdir,1,Kingsman: Gizli Servis,1,Kişisel Blog,9,Kişisel Yazılar,43,Kitap,1,Kullandıklarım,5,Launcher,1,Leonard Cohen,1,Logan,1,Logo Efekt,1,Lost in Translation,1,Material,2,Material Design,3,MeloCloud+ Music Player,1,Meta Açıklaması,1,Mijia Quartz Watch,1,Mim,10,Minimal Design,1,Mobil,2,Mobil Uyumlu Blogger Temaları,1,Muhammad Ali,1,Muhammad Ali Sözleri,1,Muhammad Ali'nin Hayatı,1,Müzik,7,Müzisyen,1,Nah Neh Nah,1,Nasıl Yapılır,5,Nasıl Yapılır?,3,Nedir,3,OGInstagram,1,Okuduklarım,2,Osmia Avosetta,1,Önemi,1,Öp Evlen Uçurumdan At,1,Özel Başlık Etiketleri,1,Paris'te Gece Yarısı,1,Paylaşım,1,PC,2,PC Uygulamaları,1,Peaky Blinders,2,Peppino Gagliardi,1,Pocket,1,Popüler Yayınlar,1,Radiogram,1,Radyo,1,Renato Carosone,1,Replikler,2,Repo Men,1,Resim ve Video,1,Resimli İndirme Butonu,1,Responsive,2,Robots txt,1,Rodrigo Amarante,1,Romantik Filmler,1,Root,2,Satın Aldıklarım,1,Schindler'in Listesi,2,Scroll Smooth,1,SEO,3,SEO Ayarları,1,Shareaholic,1,Shareit,2,Sherlock,3,Sherlock Holmes,1,Sıralama,1,Sinema,1,Site Haritası,1,Social Meter,1,Sosyal Medya,2,Soundcloud,1,Sözler,1,Spor,1,Sting,1,Tasarım,1,Tavsiyelerim,1,Teknoloji,1,Tema,1,Template Clue,1,The Blacklist,1,The Mentalist,2,The Mentalist Replikleri,1,The Pianist,1,Tom Hardy,2,Tozlu ve Yıkık Blog,1,True Detective,2,Tuyo,1,TVShow Time,2,Uygulama,1,Ücretsiz İkon,1,Üst Sıralara Çıkmak,1,Vaya Con Dios,1,Video,2,Videolar,1,Website,1,WhatFont,1,Woorank,1,Word Count,1,Wordpress,1,Xiaomi,1,Yabancı Diziler,9,Yabancı Radyo,1,Yardımlaşma,1,Yayın Ayarları,1,Yaz Tatili,1,Yazar Olmak,1,Yazı,2,Yazı Kutusu,1,Yazı Yazmak,1,Yıl Dönümü,1,Yıldız Sıralamalı,1,Yıldızlararası,1,Youtube,1,Ziyaretçi Trafiği,1,
ltr
item
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog: Mim #3: Kim Bu Semih?
Mim #3: Kim Bu Semih?
Semih Keçecioğlu'nun hayatı hakkında bilgiler.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjvAkAD3_-f1yogN_bv7BWo2zmoxqB2yz2ZO_YSeg6-XjIbBTa9WZnUllN87Ewnuu08-abRo6BhBdGAooCDJ9O-l2cd8zPusWKIN4-BIEMVuNuc-Q22GP6laxWS3PoMybEi6rOfMNIOPI4/s640/Mim+%25234+%25282%2529.png
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjvAkAD3_-f1yogN_bv7BWo2zmoxqB2yz2ZO_YSeg6-XjIbBTa9WZnUllN87Ewnuu08-abRo6BhBdGAooCDJ9O-l2cd8zPusWKIN4-BIEMVuNuc-Q22GP6laxWS3PoMybEi6rOfMNIOPI4/s72-c/Mim+%25234+%25282%2529.png
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog
https://semihkececioglu.blogspot.com/2016/05/mim-3-kim-bu-semih.html
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/2016/05/mim-3-kim-bu-semih.html
true
3247702708061337910
UTF-8
Tüm yazılar yüklendi. Hiçbir yazı bulunamadı. Tümünü Gör Devamını Oku Yanıtla Yanıtlamaktan Vazgeç Sil Yazan: Ana Sayfa Sayfalar Yazılar Tümünü Gör BENZER YAZILAR Etiket Arşiv Ara Tüm Yazılar Bulunamadı Geri Ana Sayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisas Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis Mayıs Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara şimdi 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago 5 haftadan uzun bir süre önce Takipçiler Takip Et Premium STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm kodları kopyala Tüm kodları seç Tüm kodlar kopyalandı Çalışmazsa CTRL+C kombinasyonunu kullan Table of Content