Harika Görseller Yapabileceğiniz Online Fotoğraf Editörü 'Canva'

Canva, görseller elde edip, oluşturabileceğiniz bir web sitesidir.


Yazılarınızı ön plana çıkaran en önemli etkenlerden birisi de kullandığınız görseldir. Kaliteli görselin olduğu yayın bir tık daha üstündür. Fakat ben de dahil olmak üzere çoğu kişi Photoshop, Illustrator gibi fotoğraf uygulamalarını kullanmayı bilmiyor.


Canva adlı web sitesi de sizlere basit bir şekilde görsel yapabilme imkanını sunuyor. Hazır boyutları kullanarak ya da kendiniz yükseklik ve genişlik boyutlarını belirleyerek işe koyulabilirsiniz. Basit arayüzü, kullanım kolaylığı ve öğretici yardımı ile çok başarılı görseller ortaya çıkarabilirsiniz. Dilerseniz de hazır görselleri düzenleyerek kendinize göre ayarlayabilirsiniz. Site içindeki arama motoru sayesinde ikonlar, minimal arka planlar ve daha bir çok şeyi elde edebilirsiniz.

Hazır görsellerden bir örnek
Bu online fotoğraf editörünü kayıt olarak ücretsiz bir şekilde kullanabilirsiniz. Fakat her şeye erişim için de ücret karşılığı premium hesap olması gerektiğini söylemekte fayda var. Ben gerek yok diye düşünüyorum. İşlemleriniz bittikten sonra kolayca indirebilir ve her yerde kullanabilirsiniz. Sitenin tek kötü yanı ise Türkçe dil desteği olmaması.

Son Sözler

Bir önceki yazımda kullandığım görseli de Canva adlı sitede oluşturdum. Fazla ihtişamlı gözükmese de bir şeyler ortaya çıkardım. Sizler de kendi hayal gücünüz ile değişik görseller ortaya çıkarabilirsiniz, kullanmak size kalmış. Siteye girmek için buraya tıklamanız yeterli. Kolay gelsin.

Yorumlar

Blogger: 22
  1. Baktım şimdi biraz, oldukça iyi. Online olması da bir avantaj, ara yüzler çok şık ve rahat. Hızlıca güzel çalışmalar çıkartılabilir ortaya.
    Bir önceki konudaki görseller dikkatimi çekmişti, çok beğenmiştim. Paylaştığın için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler. Ne demek, öğrendiğim şeyleri aktarıyorum işte. Ekstradan uygulamaya gerek kalmadan en iyi online editörlerden birisi ve çok kapsamlı. Siz de kullanabilirsiniz.

      Sil
  2. Bilgi, eğer uygulanabilirse çok değerli.Ama teknoloji özürlü benim gibiler sadece özenerek okuruz böyle.Teşekkürler paylaşım için.Yine de not aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında zorlanacak bir şey yok öğretici sayesinde 10 dakikada öğrenebilirsiniz.

      Sil
  3. Photoshop kullanıyorum az çok ama bunu da çok beğendim. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ben de Photoshop indirdim ama kullanmayı bilmiyorum. Bu daha kullanışlı.

      Sil
    2. Photoshop'u da bir şeyler yaptıkça kolayca öğrenebilirsiniz. Pratiklik kazanmak gerekiyor sadece.

      Sil
  4. Görsel uygulamalarını çok seviyorum ama bunu duymamıştım. Bilgi için teşekkürler. Ben de bloguma beklerim erenler ⭐

    YanıtlaSil
  5. Aktif olarak kullandığım bir hizmet, paylaşımını yapıp anlatman da çok güzel olmuş. Böyle hizmetleri daha fazla kişiye ulaştırmak lazım. Pinterest paylaşımlarını önemsediğim için photoshop'ta canva'nın yapacağı görseli yapmak zaman alıyor ve canva kullanıyorum. herkese tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sizin Blog Sözlük üzerinde yaptığınız paylaşımdan sonra bu şeyden haberim oldu. Kısaca kavrayıp paylaşayım dedim :) Bu pinterest mantığını da bir türlü anlayamadım. Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  6. Arastiracagim progrmi tesekkürler bilgi için.

    YanıtlaSil
  7. Apple Store dan indirdim hemen. Yazılarınızı çok beğendim sırası ile hepsini okumaya başladım. Takibe de aldım :-) çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiyseniz ne mutlu bana. Yaptıklarınız için teşekkürler. Ben de sizi takibe aldım.

      Sil
  8. Merhaba, yeni keşfettim blogunuzu. Tam aradığım şey bu. Photoshop'tan hiç anlamadığımdan ufak tefek kendim bir şeyler yapmaya çalışıyordum ama cidden bu site çok kolaylık sağlayacak. Teşekkürler paylaşımınız için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de merhabalar, hoş geldiniz. İşinize yarayacak olmasına sevindim. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  9. İlk zamanlarda kullandığım bir uygulamaydı.Yeni başlayanlar için kesinlikle çok iyi bir uygulama.Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. Çok başarılı bir site kardeşim kullanmayı deneyeceğim :) Teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel anlatım ve emeğin için teşekkür ederim... benim de görseller hazırladığım bir site burası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yazıyı beğenmene sevindim. Gayet kullanışlı bir site.

      Sil

Ad

1. Cilt,1,100,1,1080P,1,11.22.63,1,12 Kızgın Adam,1,2018,1,4. Sezon,1,44. Çocuk,1,A Thousand Kisses Deep,1,Aksiyon Filmleri,3,Alcatraz'dan Kaçış,1,Alexa,2,Amelie,1,Analiz,1,Android,14,Android Haberleri,1,Android İpuçları,2,Android Uygulamaları,10,Animasyonlu İndirme Butonu,1,Anket,1,Antonio Banderas,1,Antremanlarla Matematik,1,Apk,2,Apk İndir,2,Arama Açıklaması,1,Arama Motorları,1,Araştırma,1,Arı,1,Ayrton Senna,1,Bana Dair,76,Base,1,Başarı,1,Başlık Efekt,1,Blog,2,Blog Keşif Etkinliği,1,Blog Nasıl Açılır?,1,Blogger,58,Blogger Eklentileri,18,Blogger Eklentisi,1,blogger haberleri,1,Blogger İpuçları,18,Blogger İstatistikler Widget'ı,1,Blogger Nedir,1,Blogger Sayfa Kaydırma Efekti,1,Blogger Sorunları,1,Blogger Tavsiyeleri,1,Blogger Temaları,6,Blogger Widget'ları,7,Blogger Yedekleme,1,Boks,1,Buton,2,camera,1,Can Dostum,1,Checker Gmail,1,Child 44,1,Chroma Keyboard,1,Cillian Murphy,1,Clev Note,1,CSS,2,Deadpool,1,Deadpool İndir,1,Diğer Kategoriler,10,Dinlediklerim,5,Dives İkon,1,Dizi,1,Dizi Replikleri,1,Drama Filmleri,3,Drop Caps,1,Duvar Kağıtları,1,Düşünce,1,Editörün Seçtikleri,4,Eklenti,2,Elementary,1,Etkileşim,1,Etkinlik,1,exi2.net,1,Fabrizio De André,1,Facebook,1,Film,6,Film İncelemesi,1,Film Puanlama,1,Film Replikleri,2,Filmler,6,First Character,1,First Letter,1,Flat İcon,1,Font,1,Forever,1,Formula 1,1,Forrest Gump,2,Frank Sinatra,1,Fringe,3,Galeri,5,Gary Oldman,1,Geçmişin Gölgesinde,2,Gerilim Filmleri,2,GetSiteControl,2,Google,2,Google Chrome,2,Google Fonts,1,Google Friend Connect,1,Google Plus,1,Google+,1,Google+ Toplulukları,1,Görsel,2,Guadalupe Pineda,1,Hayal Gücü Yüksek Sorular,1,Hayat ve Düşünce,1,Historia De Un Amor,1,HTML,2,Hugh Jackman,1,Instagram,1,Intoucheables,1,İcon,1,İkon Paketleri,1,İndex,1,İndir,4,İndirme Butonu,1,İnfografik,1,İstatistikler,1,İzlediklerim,20,Kalıcı Bağlantı,1,Kaliteli Blogger Eklentileri,1,Kaptan Amerika Kahramanların Savaşı,1,Kim Bu Semih,1,Kimdir,1,Kingsman: Gizli Servis,1,Kişisel Blog,9,Kişisel Yazılar,43,Kitap,1,Kullandıklarım,5,Launcher,1,Leonard Cohen,1,Logan,1,Logo Efekt,1,Lost in Translation,1,Material,2,Material Design,3,MeloCloud+ Music Player,1,Meta Açıklaması,1,Mijia Quartz Watch,1,Mim,10,Minimal Design,1,Mobil,2,Mobil Uyumlu Blogger Temaları,1,Muhammad Ali,1,Muhammad Ali Sözleri,1,Muhammad Ali'nin Hayatı,1,Müzik,7,Müzisyen,1,Nah Neh Nah,1,Nasıl Yapılır,5,Nasıl Yapılır?,3,Nedir,3,OGInstagram,1,Okuduklarım,2,Osmia Avosetta,1,Önemi,1,Öp Evlen Uçurumdan At,1,Özel Başlık Etiketleri,1,Paris'te Gece Yarısı,1,Paylaşım,1,PC,2,PC Uygulamaları,1,Peaky Blinders,2,Peppino Gagliardi,1,Pocket,1,Popüler Yayınlar,1,Radiogram,1,Radyo,1,Renato Carosone,1,Replikler,2,Repo Men,1,Resim ve Video,1,Resimli İndirme Butonu,1,Responsive,2,Robots txt,1,Rodrigo Amarante,1,Romantik Filmler,1,Root,2,Satın Aldıklarım,1,Schindler'in Listesi,2,Scroll Smooth,1,SEO,3,SEO Ayarları,1,Shareaholic,1,Shareit,2,Sherlock,3,Sherlock Holmes,1,Sıralama,1,Sinema,1,Site Haritası,1,Social Meter,1,Sosyal Medya,2,Soundcloud,1,Sözler,1,Spor,1,Sting,1,Tasarım,1,Tavsiyelerim,1,Teknoloji,1,Tema,1,Template Clue,1,The Blacklist,1,The Mentalist,2,The Mentalist Replikleri,1,The Pianist,1,Tom Hardy,2,Tozlu ve Yıkık Blog,1,True Detective,2,Tuyo,1,TVShow Time,2,Uygulama,1,Ücretsiz İkon,1,Üst Sıralara Çıkmak,1,Vaya Con Dios,1,Video,2,Videolar,1,Website,1,WhatFont,1,Woorank,1,Word Count,1,Wordpress,1,Xiaomi,1,Yabancı Diziler,9,Yabancı Radyo,1,Yardımlaşma,1,Yayın Ayarları,1,Yaz Tatili,1,Yazar Olmak,1,Yazı,2,Yazı Kutusu,1,Yazı Yazmak,1,Yıl Dönümü,1,Yıldız Sıralamalı,1,Yıldızlararası,1,Youtube,1,Ziyaretçi Trafiği,1,
ltr
item
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog: Harika Görseller Yapabileceğiniz Online Fotoğraf Editörü 'Canva'
Harika Görseller Yapabileceğiniz Online Fotoğraf Editörü 'Canva'
Canva, görseller elde edip, oluşturabileceğiniz bir web sitesidir.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEivHrvT-Hhuv51QO1OYRYzR_dPCIp3J8j_WSK2461yxyxpzIixUoiLUH4ggjMsRtHS1py1Rw6Su6d9u9ZOHBL8SaPX0pSoIyuPpLWZRqvNNHFhPf5JDPsz8lCnQz-Bdzte7FfK-IyffMls/s640/Canva.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEivHrvT-Hhuv51QO1OYRYzR_dPCIp3J8j_WSK2461yxyxpzIixUoiLUH4ggjMsRtHS1py1Rw6Su6d9u9ZOHBL8SaPX0pSoIyuPpLWZRqvNNHFhPf5JDPsz8lCnQz-Bdzte7FfK-IyffMls/s72-c/Canva.jpg
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog
https://semihkececioglu.blogspot.com/2016/05/harika-gorseller-yapabileceginiz-online-fotograf-editoru-canva.html
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/2016/05/harika-gorseller-yapabileceginiz-online-fotograf-editoru-canva.html
true
3247702708061337910
UTF-8
Tüm yazılar yüklendi. Hiçbir yazı bulunamadı. Tümünü Gör Devamını Oku Yanıtla Yanıtlamaktan Vazgeç Sil Yazan: Ana Sayfa Sayfalar Yazılar Tümünü Gör BENZER YAZILAR Etiket Arşiv Ara Tüm Yazılar Bulunamadı Geri Ana Sayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisas Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis Mayıs Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara şimdi 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago 5 haftadan uzun bir süre önce Takipçiler Takip Et Premium STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm kodları kopyala Tüm kodları seç Tüm kodlar kopyalandı Çalışmazsa CTRL+C kombinasyonunu kullan Table of Content